Hop til indhold
HrLarsen84

Tinahyggepigen, Kolding

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg havde haft en interesse i at være flere om én over en periode. 
Da jeg så denne annonce om et blowbang i det fri enten kl. 10:00 eller 12:00 i går, var det nu det skulle ske. https://annoncelight.dk/showad/424100 
Jeg skrev dagen før, om der var plads og mulighed. Hun var hurtig og sød til at respondere - alt efter bogen.

På dagen bevægede jeg mig sydover mod Kolding, skrev et par timer før, hvor jeg fik yderligere detaljer om stedet og hvilken bil hun var i. 
Da jeg møder frem er jeg den eneste. Hun kommer ud kun iført hotpants-agtig underdel og en stor jakke. Inde under jakken er hun nøgen og da jakken er åben ser jeg nogle fine bryster - en fin håndfuld. Hun har en maske på. Man kan sagtens se at hun er en flot kvinde, men det vil være svært at genkende hende på gaden. Så masken virker efter hensigten. 

Vi taler kort om, at det ser ud til at vi er de eneste desværre, men giver det 5 min mere. Så kommer der en bil mere og vi bliver enige om, at de 2 mere der havde meldt deres ankomst, ikke kommer alligevel. Nu står vi så 2 mænd og 1 kvinde. Det var ikke det jeg håbede på, da jeg ville være en del af noget større, men jeg ville nu også gerne have lidt af det jeg kom for - altså at blive tømt... Den anden mand havde et ønske om ikke at aktivt deltage i legen, men kun se på. Helt fair.  

Da det var min første gang i sådan et arrangement, meldte jeg pas på hans ønske, da vi kun var så få. Hvis vi var 3-4 stykker og der så var nogen der så på ... fred med det, men at blive set på kun hende og jeg, ville jeg føle mig udstillet i. Det forstod han godt og overlod bare det vi nu ville lave til hende og mig og kørte... 

Hvor er det bare dårlig stil at pigen her kan fortælle at det er helt normalt at der er en række tilmeldte, men ofte er der så også en hel række der aldrig dukker op. Det er både dårlig stil for hendes tid, men også for dem der har lysten for fællesleg, som alle bliver ladt i stikken. Øv... 

Nå, men vi gik ind i skoven bag bilerne og jeg kunne gå og se på hendes frække røv. Hun bredte et tæppe ud, vi afregnede og hun gik straks på knæ for at pakke min pik ud. Hun suttede løs på mine boller imens hun blidt spillede pikken - det havde vi aftalt var det der skulle ske. 
Hun holder flot øjenkontakt imens, hvilket gør oplevelsen fræk at se ned i de flotte blå øjne, mens pikken bliver taget godt hånd om. 
Jeg havde sparet lidt op i et par dage, hvilket gjorde jeg ikke kunne holde ret længe og skød spermen hen over hendes hoved, over i græsset bag, men ramte også hendes ansigt og maske for til sidst at tage de sidste dråber ud over hendes bryster. Dejligt! 

Jeg undskyldte for at ramme ansigtet, da hun nu havde brug for at vaske masken. 
Det var ok, det var jo ikke med vilje. Dernæst roste hun min pik. Den var flot og lækker, tror jeg hendes ordvalg var. Hvilket jo altid er fedt at få at vide og går lige i selvtilliden. :wub: 
vi pakkede sammen, overtøj på og bevægede os ud igen til bilerne og tog afsked. 

Alt i alt fik jeg det jeg kom for. 
Hun er en sød pige, flot krop og en yderst tiltalende imødekommenhed fra start til slut. 
Som hun sagde, så må jeg jo komme igen en anden dag for at prøve flere af hendes skills.

Det tænker jeg at jeg gør og håber også at jeg en dag kan være en del af et større setup med hende, som var målet til at begynde med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ville være perfekt til et blowbang med hende uden maske hvor hun kravler rundt og rigtig bliver griset til, og bukkake til sidst:P

Det sker nok ikke men ja, hun er virkelig dejlig, og kan også anbefale hende.

Redigeret af Ingenved
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...