strap-on tøsen 5 Skrevet 9. Oktober Hej frække. som noget HELT NYT søger vi også flotte pikke der må filmes imens de knepper os - til vores kommende only fans konto - må vi bruge billeder og video af DIN pik kan du deltage i det hele til HALV PRIS!! både GB og trekant. Jeg er fra 6600 Vejen. Jeg er lige fyldt 27 - 166/65 kilo og c-skåls bryster med de stiveste vorter og en fisse der sprøjter når jeg har kneppet en fyr med mine strap-ons. kæresten er 48 180/85/16 om du er øvet eller total nybegynder så kom frit frem. jeg elsker begge dele. Jeg skal gerne kærtegne dine baller imens jeg langsomt lader min strap-on glide ind i din velsmurte numse, og så give dig et par klask når jeg knepper dig godt til sidst. Kom frit frem og få en tur: 30 min 1000 kr 15 min 700 kr Mandag d 13 oktober holder jeg gangbang - 19.00 - 20.30 - hvor I kan kneppe mig og jeg kan kneppe jer hvis i vil det KUN 800 kr!! KIGGE PÅ og spille pik, og sprøjte ud over mig til sidst KUN 400 kr!! jeg vil gerne sætte ny rekord. så MEGET gerne over 4 mand der knepper mig! tilmelding og info på: [email protected] PS: som noget HELT NYT søger vi også flotte pikke der må filmes imens de knepper os - til vores kommende only fans konto - må vi bruge billeder og video af DIN pik kan du deltage i alt til HALV PRIS!! billeder her: https://annoncelight.dk/showad/439211 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg