skivemd 367 Skrevet 8. Oktober Hey guys. Igen et lækkert besøg ved Loren i Vejle. Optakten er altid fræk med hende og hun er super sød til at imødekomme forespørgseler. Normalt kommer jeg for PSE, hvor jeg tager styringen eller en enkelt gang hvor hun var ren GFE. ALTID lækkert og frækt. Denne gang fik vi vendt rollerne så det var hende som var den dominerende - vildt for en mand som jeg at skulle overgive magten, men med Loren var jeg klar på at prøve det. På vej mod lejligheden som er rigtig fin forresten fik vi klaret betalingen så det ikke skulle stoppe for legen når jeg ankom. For alle nye i forumet - ALDRIG FORUDBETALING. Men nu har jeg mødt Loren små 5 gange og tør sagtens gøre det, på min opfordring btw. Op og se skønheden i et frækt lilla sæt og så ellers i bad. Loren kyssede mig, kyssede og savlede på min pik mens hun holdt den frækkeste øjenkontakt jeg nogensinde har oplevet. Shit det var frækt. Bare de lyde hun laver gør mig så liderlig Hun talte dirty til mig og straffede med mellemhårde slag på lår, pik og boller. Det var vildt frækt at prøve og lad mig understrege at det på ingen måde var en hård domina, som gav mig blå mærker, men mere verdens frækkeste kvinde som gav noget modspil og tændte os begge med klask lyde :D pisse frækt. Ind i mellem fik jeg nogle våde kys mens hun red mig og altid var øjenkontakten holdt. Hvis noget af hendes spyt løb ned ad min hage blev det slikket væk af hendes tunge - Fuuuuck! Hun afsluttede mig, siddende hen over mig med hånden, mens hun talte frækt til mig. Jeg fik den kraftigste orgasme og var ærlig flad af grin efterfølgende fordi det havde været så sjovt og frækt. Alle sanserne dirrede undervejs. Ægte billeder, ægte pige som er pisse sød og fræk. Kan kun anbefale alle at komme afsted. https://annoncelight.dk/showad/292307 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1122 Skrevet 8. Oktober Her et link der virker: https://annoncelight.dk/showad/292307 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2413 Skrevet 10. Oktober (edited) First of all, @Lorenlove. You have buttons to show your appreciation - and you did that wednesday. Waiting 1 day and then writing the user a full day later obviously only have the purpose of bumping this thread and making people aware of you and this thread. And third: do not cite entire pages when you are writing people. It's quite annoying for those reading. Thing user friendliness Den sidste del gælder også for dig, @erwin c. Jeg har slettet dit indlæg. Lorenlove skrev, for 22 timer siden: Thank you for your beautiful words.I am glad our connection left such a strong impression on You.I guess the mix of control and passion did its job. See you next time. With love Loren Redigeret 10. Oktober af Stapler 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HejsaMedDig 21 Skrevet 10. Oktober (edited) Jeg synes det er trælst at når hun beder om at man skriver en seriøs besked efter det format hun selv beskriver i annoncen, så er det åbenbart for meget for hende at give et svar. Useriøst! Redigeret 10. Oktober af HejsaMedDig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 367 Skrevet 13. Oktober Jeg ved ikke lige hvad der skete for mit link det må jeg jo beklager :D Dejligt med lidt kommentator kontrol, det giver virkelig lyst til at skrive flere anmeldelser herinde ... Med hensyn til retur svar, så beskriver du ikke situationen ret meget. Men hvis scenariet er at du giver en pæn besked i samme gode tone som du har skrevet havde jeg i tråden og hun så ikke svarer fordi hun har en kunde. Så ville jeg personligt hellere undvære et svar fra hende så der ikke kommer dumpende en besked ind 1 time efter. Men det er vel smag og behag. Hun er forresten tilbage en gang inden jul, så personlig kan jeg nå to besøg mere :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg