Hop til indhold

Barer i Hamborg med “servering”

Featured Replies

Skrevet

Jeg er i Hamborg for første gang og skal selvfølgelig prøve byens muligheder af! 

Jeg har hørt der er barer her, hvor man både kan nyde en kold pils men også samle GP’er op ved at aftale det med bartenderen. 

Hvis nogen af jer har gode tips på den front eller andet jeg skal undersøge i Hamborg, så modtages de med glæde 

Skrevet

På Reberbahn er der utal af steder hvor du kan netop det du søger. Så gå en runde (primært efter 22.00) og tjek mulighederne.

Skrevet

@Marco har givet dig Reberbahn, som nok er hvad du søger, masser af barer med muligheder og ellers byder den gade også på flere Laufhause.

Alternativt kan du kigge på FKK steder, ikke barer som så, men du kan drikke en øl imens du snakker med halv/helt nøgne piger.

Skrevet

FKK er klar bedst i forhold til kvalitet og risikoen for at blive rullet og snydt er væsentlig mindre. 

Skrevet

Vi var tre gutter der 3-4 år siden var på Reberbahn. Og rigtige glade for vi var tre, da vi blev beskyldt for kun at kigge, selv om vi havde købt udrikkelig øl til kraftig overpris. Vi fik os "bokset" ud og slog følgeskab med to betjente ud af gaden.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Der er da ingenting bedre end at sidde i baren på FKK Harmony og nyde en kold pils mens nøgne piger svimser omkring dig...... Det findes ingenting i nærheden i Hamborg centrum.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.