Frankie38xl 104 Skrevet 8. Oktober https://annoncelight.dk/showad/436026 havde en del thai piger på listen, men til sidst faldt valget på Bella. Havde besøgt hende før, og hun har aldrig skuffet heller ikke denne gang. Gensyns glæden var da heller ikke til at tage fejl af, hun fik betaling for det aftalte og forsvandt kort øjeblik. Havde kun fået min trøje af, så hun gav et dejlig tungekys. Også ned på knæ pikken var i hendes mund inden jeg fik bukserne af lækkert. Efter lidt sutten på pik og boller lagde mig på ryggen på sengen, og vi endte i en 69’er den deligeste lille glat og velsmagende fisse blev fingerkneppet og slikket. Så var det til at kneppes det blev til flere stillinger, hvor jeg til sidst kneppe hende stående bagfra med Bella på alle 4 på sengen. Hun vender sig om flår kondomen af , nu vil hun ha sperm. Får den vildeste udløsning til dato, da hun stikker 1 finger op i røven på mig. Bella er en ener. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dykkeren 5 Skrevet 8. Oktober Hvilket område holder hun til i Hjørring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 8. Oktober Dykkeren skrev, for 1 time siden: Hvilket område holder hun til i Hjørring? Vendelbopladsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 76 Skrevet 13. Oktober Men du endte med sex uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 82 Skrevet 13. Oktober Har også været forbi, ingen anbefaling herfra, hun var godt nok død kedelig og uden entuitasme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frankie38xl 104 Skrevet 14. Oktober NP Dok skrev, for 17 timer siden: Men du endte med sex uden kondom Hun gør det ikke uden kun blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petit is favorit 30 Skrevet 14. Oktober Tak for anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg