Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436026

havde en del thai piger på listen, men til sidst faldt valget på Bella. Havde besøgt hende før, og hun har aldrig skuffet heller ikke denne gang. Gensyns glæden var da heller ikke til at tage fejl af, hun fik betaling for det aftalte og forsvandt kort øjeblik. Havde kun fået min trøje af, så hun gav et dejlig tungekys. Også ned på knæ pikken var i hendes mund inden jeg fik bukserne af  lækkert. Efter lidt sutten på pik og boller lagde mig på ryggen på sengen, og vi endte i en 69’er den deligeste lille glat og velsmagende fisse blev fingerkneppet og slikket. Så var det til at kneppes det blev til flere stillinger,  hvor jeg til sidst kneppe hende stående bagfra med Bella på alle 4 på sengen.  Hun vender sig om flår kondomen af , nu vil hun ha sperm. Får den vildeste udløsning til dato, da hun stikker 1 finger op i røven på mig.  Bella er en ener.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...