Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/436026

havde en del thai piger på listen, men til sidst faldt valget på Bella. Havde besøgt hende før, og hun har aldrig skuffet heller ikke denne gang. Gensyns glæden var da heller ikke til at tage fejl af, hun fik betaling for det aftalte og forsvandt kort øjeblik. Havde kun fået min trøje af, så hun gav et dejlig tungekys. Også ned på knæ pikken var i hendes mund inden jeg fik bukserne af  lækkert. Efter lidt sutten på pik og boller lagde mig på ryggen på sengen, og vi endte i en 69’er den deligeste lille glat og velsmagende fisse blev fingerkneppet og slikket. Så var det til at kneppes det blev til flere stillinger,  hvor jeg til sidst kneppe hende stående bagfra med Bella på alle 4 på sengen.  Hun vender sig om flår kondomen af , nu vil hun ha sperm. Får den vildeste udløsning til dato, da hun stikker 1 finger op i røven på mig.  Bella er en ener.

Skrevet
Dykkeren skrev, for 1 time siden:

Hvilket område holder hun til i Hjørring?

Vendelbopladsen :)

Skrevet

Har også været forbi, ingen anbefaling herfra, hun var godt nok død kedelig og uden entuitasme. 

Skrevet
  • Author
NP Dok skrev, for 17 timer siden:

Men du endte med sex uden kondom 

Hun gør det ikke uden kun blow

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.