Hop til indhold

Forkælende (og fræk) Thai søges i Aarhus/Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Hej, 

Jeg har brug for 1 times forkælelse i form af massage og sex i Aarhus/Midtjylland. Gerne af en pige, som tager sig tid til forkælelse og ikke er for mekanisk. 

Jeg søger en smuk thai-pige. Gerne slank/petit. CIM er et must, også gerne slug. Tilbyder hun rimming til mig og tager hun den analt, er det et stort plus! 

Hvem kan I mon anbefale? :)

Vh. Futsko 

Skrevet
Futsko skrev, for 21 timer siden:

Hej, 

Jeg har brug for 1 times forkælelse i form af massage og sex i Aarhus/Midtjylland. Gerne af en pige, som tager sig tid til forkælelse og ikke er for mekanisk. 

Jeg søger en smuk thai-pige. Gerne slank/petit. CIM er et must, også gerne slug. Tilbyder hun rimming til mig og tager hun den analt, er det et stort plus! 

Hvem kan I mon anbefale? :)

Okay det er en kører tur til Vejle men hos Daisy og Ammy der får du lige hvad du efterspørger, de forstår at få dig til at nyde det ( indlevelse, nærvær, øjenkontakt, dybe kys, osv ) og få det til at virke som om de også nyder det. 

https://annoncelight.dk/showad/340972

jeg kører gerne lidt hvis jeg bare ved at jeg får det jeg kommer for 

Redigeret af Tungen1972

Skrevet
  • Author

Tak for input! Linket virker dog desværre ikke…

Skrevet
Futsko skrev, for 3 timer siden:

Tak for input! Linket virker dog desværre ikke…

Mon ikke bare de er logget af for idag ?

Redigeret af Tungen1972

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.