Hop til indhold
Guest Liderligfyr

absolut sophia melissa

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Hej hurtig forespørgsel

Nogle der kan fortælle om sophia og melissa på absolut? udseende og væremåde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Melissa er rimelig høj, blond kraftig, ikke buttet men men en stor pige. Vil ikke sige hun er lækker, hun har lidt "overskæg". Men hun er super sød og fræk, hun elsker sex virker det til. Hende havde jeg det sjovt med.

Der var 2 sophia og sophie. Kan ikke huske hvem der var hvem, men den ene var hammer lækker, mellem højde langt sort hår dejlig brun, perfekt røv. Lidt indianer udseende hun var tjekker. Hun var det værste knald jeg fik den aften, tror virkelig ikke hun kan lide det hun laver, har man få skud at gøre godt med så undgå hende og spar på krudtet til en anden.

Den anden var tynd ikke lækker som ovenstående men skide fræk og umættelig. Meget tynd dog, meget bleg, mellemlangt brunt hår, tror ikke hun er mere end 20-22 år gammel. tror hun var fra bulgarien. Det er ikke meget hjælp, men håber det er lidt brugbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er sophia jeg tænker på :-)

Nå håber det er hende den lækre! Så nusser jeg hende og nyder synet. Faker en orgasme, så der krudt til de andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Den anden er ellers en oplevelse ;-). Hold nu fast en velsmurt liderlig maskine hun er :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Bare lige nysgerrig. Du er sikker på den 1. Sophia du beskriver ikke er Samanta?? udseende og væremåde passer nemlig 100 % på hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Meget muligt LF, min hukommelse er ikke så god med navne.

Plejer at studere inden besøg og genopfriske efter via hjemmesiden som de fleste har, men en af de ting som jeg sætter stor pris på har de desværre ikke. Noget med S først var det helt sikkert :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Melissa er en varm pige!!!! Helt nystartet, derfor stadig meget frisk på sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Ja hun er sød :-). Man spilder ikke tiden med hende hun virker til at nyde det hun laver :-)

Redigeret af Stemplet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige landet efter et besøg hos Absolut-Girls.

Havde et par ture i høet med Melissa, en dejlig pige.

1.75 høj, lidt erotisk buttet, et langt flot blond hår, meget smilende og dejlig at snakke med.

Vi lå og hyggesnakkede og småblundede i hinandens arme en lille halv time efter sidste runde, det oplever man ikke ofte.

Melissa taler helst engelsk.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...