Hop til indhold

Recommended Posts

Fræk aftale med BBW Lina til Erotic World. 

Det er første dag på Erotic World messen og i år havde jeg på førstedagen linet lidt ekstra frækt op til de tre dage i Valbyhallen.

Jeg var så heldig til forrige fredagsbar at vinde et kortere besøg med både Jennifer Romantica og Lina BBW som jeg valgte at opgradere til lidt længere besøg hos dem begge to og da jeg kiggede efter datoer i deres annoncer opdagede jeg at de begge to havde vagter her i København på første dagen  hvor der var Erotic World i Valbyhallen, jeg nævnte det overfor Lina at jeg nok ville prøve at lave aftaler med dem den dag i forlængelse af Erotic World hvilket fik Lina til at udbryde at hun da godt kunne finde på en fræk aftale på messen og den idé købte jeg med det samme. :D

Jeg havde allerede inden jeg landede på Erotic World i Valbyhallen varmet op med en time på Nørrebro med Jennifer Romantica inden jeg tog hen til Messen. :wub:

Og efter nogen timer på Erotic World hvor jeg havde hoppet rundt og oplevet lidt forskelligt var det tid til aftenens højdepunkt en fræk aftale med @Lina_bbw på Erotic World. 

Lina lander og vi får som aftalt diskret ordnet formalia og så starter vi med at gå på opdagelse rundt i Valbyhallen sammen både lidt i standene hvor Lina forelsker sig i en orange pisk som hun ikke skal have for hun har rigeligt udstyr og legetøj, meeen den er nu fin og i yndlingsfarven 
 Og så går vi rundt og kigger i Funboxe(Mere om dem senere) de er placeret rundt omkring på området i Valbyhallen til fri leg også ved scenerne og ind imellem standene, der er nogen med senge, nogen med senge og sexmaskiner andre med BDSM udstyr heriblandt et stort bur, en gynækolog stol, et med elektro chock udstyr og nogen med kors, floggere og padler til spanking. 

Vi prøvede at se dem alle, men især de BDSM relaterede og med det mere avancerede udstyr og legetøj var konstant optagede  :shock: så vi ender kort oppe ved hovedscenen og så et ikke særligt imponerende stripshow inden vi går mod Swinger Loungen. 

Inde i Swinger Loungen gik vi lidt rundt først og udforskede de forskellige rum bla. deres dark room, main lounge med mere inden vi fandt en ledig Fun Box ret centralt placeret som var ledigt. Den valgte vi til formålet. vi gik ind i den sammen og vendte skiltet på indgangen fra ledigt til optaget. 

Fun boxene er nogen mindre firkantede privat rum med printet trykt stof beklædning og indgange der lukkes med velcro og et skilt ved indgangen med ledigt / optaget trykt på hver side. 

Stof beklædningen på dem er så smart lavet at udefra når men står ude foran en af dem så kan man bare se stof tekstil trykket man kan ikke se noget som helst inde i rummet hverken skygger eller andet man kan intet se udefra af hvem der er derinde, hvor mange eller hvad der foregår indeni et af dem. 

Men inden i Fun Boxen er det noget helt andet når man er indeni kan man i silhouet se rummene udenfor, de andre Fun Boxe i nærheden og de mennesker der går rundt udenfor og omkring den man selv er indeni. Det skaber en lidt sjov voyeuristisk situation hvor man både kan høre men også delvis se hvad andre par laver med hinanden eller hvordan de bevæger sig rundt og da den vi valgte lå centralt var der godt med andre mennesker der bevægede sig rundt og forbi os udenfor især fordi den lå tæt på indgangen ind og ud til Swinger Loungen. ;)

Udover en lille hindring med en tom kondom skål og Lina på kondom mission udenfor funboxen kort så kom vi hurtigt igang med den sjove del da først vi havde valgt vores Fun Box som havde en seng indeni. 

Lina tog styringen idag og jeg er bare hendes redskab til tilfredsstillelse og lidt afstraffelse. :wub:

Det første Lina gør er at markere at det kan godt være at jeg har startet dagen tidligere idag hos Jennifer men resten af aftenen så tilhører jeg hende og det bliver markeret fra start af inden jeg smider noget af tøjet så bider hun mig flere gange i hals og skulder og lader sine negle grave i min ryg. :twisted:

Jeg smider hurtigt T shirten og bukserne ryger samtidigt, så hun kan give den gas med neglene uden huller i tøjet og så jeg bedre kan mærke neglenes leg på min hud. 

Hun smider også selv overdelen og andet så hun kun står i BH og fishnet stockings og så fortsætter vi først lidt kys så får jeg bid i hals og nakke igen og neglene i ryggen og der kradses løs, jeg gengælder med lidt klask i røven med hænderne og hårde klem af hendes bryster som jeg ved det tænder hende. Sådan fortsætter vi et stykke tid på et tidspunkt kører hendes hånd ned og rammer min pik, så jeg får smidt mine boksere  får kondom på hun drejer mig rundt med ryggen til hende, Lina står nu bag mig og så ryger hendes arm rundt om min hals hun holder mig fikseret og så bider hun min nakke, skulder og hals mens hendes arm holder fast om min hals og strammer lidt til. Efter lidt tid går Lina på knæ og begynder at give et frækt blowjob med mig stadigt stående. 

Hun starter roligt men giver den hurtigt mere gas og tager min pik dybt og holder den den til hun gagger vi fortsætter sådan men men mine hænder tager fat i hovedet og jeg presser let hovedet flere gange og holder min pik i halsen til roden på hende. 
Så bliver jeg beordret ned at sidde på sengen med benene udover sengekanten og Lina på knæ fortsætter et vildt og vådt blowjob mens hun holder min hænder fast til sengen imens med sine hænder. 

Der sidder jeg så på kanten af sengen med mine hænder fikseret og holdt fast på madrassen af Linas faste greb og hænder mens hun fortsætter et vådt og dejlig sloppy blowjob hvor hun kører hovedet helt ned til roden og som bliver hurtigere og hurtigere og vildere og vildere og lige før jeg kommer trækker hun hovedet til sig og lader min pik ryge ud af munden så kigger hun drilsk op på mig og spørger “Var det tarveligt ?” jeg svarer smilende tilbage “Ja lidt”. 

Med mine hænder fortsat fastholdt som i en skrue tvinge af hende genoptager hun blowjobet. Og igen stiger tempoet hurtigt og hun sutter mig vildt, vådt og dybt og denne gang vil jeg komme så til sidst løfter jeg gentagne gange røven lidt og støder imod med pikken mens hovedet kører ned over pikken og endelig kommer jeg voldsomt i kondomet. 

Der er krops safter over alt på gulvet imellem os og jeg er glad for at vores tøj lå længere væk i et hjørne og at jeg fik smidt mine bokser shorts tidligt inden vi nåede til blowjob delen. :lol:

Men Lina er langt fra færdig med mig hun får mig ned på ryggen og ligge på sengen kravler selv over mig og tager min pik og fører den op i hende og begynder at ride mig i cowgirl stilling først. Så lidt efter er det hende på alle fire jeg gør mig klar til at trænge op i hende men kan ikke se hullet/ åbningen  i hendes netstrømper så hun siger jeg bare skal flå dem af, så det gør jeg, jeg tager fat og flår netstrømperne i stykker så hele hendes røv og underliv er blottet så trænger jeg op i hende og fortsætter hvor vi slap. 
Efter lidt tid med at tage hende bagfra ender hun på ryggen og jeg trænger op i hende i missionær hun trækker benene godt op så jeg for alvor kan støde til op i hende og mens jeg knepper Lina i missionær er et andet par igang i en af fun boxene overfor vores, og kvinden derinde begynder at stønne højlydt, og undervejs begynder Lina også at give lyd, det er sindsygt frækt der er nu kvindestøn i surround sound nærmest jeg sætter tempoet i vejret og knepper Lina som om der ingen dag i morgen var og til sidst kommer Lina. 

Lina har fået varmen for alvor nu og jeg er heller ikke upåvirket så vi tager en lille pause hvor vi nøjes med at kysse og Lina supplerer med at bide mig noget mere og lade neglene kradse min ryg undervejs igen. :twisted:

Så ender Lina på ryggen igen og jeg lader to fingre glide op i hende og begynder at give hende finger lidt efter lidt stiger tempoet og mens hun får finger trykker jeg med den frie hånd ned på mave / bækken som jeg ved hun kan lide imens og resultatet udebliver heller ikke og hun kommer igen. 

Vi tager en kort pause igen med flere kys og lidt snak inden jeg ender med at give Lina oralsex, efter at have slikket Linas fisse til orgasme henholdsvis ligger og sidder vi lidt på sengen i funboxen og kysser og snakker igen. 

På et tidspunkt spørger jeg om hun er frisk på at se om der er ledigt i de Fun Boxe ude i hallen som hele tiden var optagede tidligere men et kig på mobilerne og klokken afslører at tiden er fløjet afsted og vi er tæt på at Erotic World messen slukker og lukker så i stedet for tørrer vi os selv af med vådservietter og vi må også eftertørre både sengen og gulvet for diverse kropssafter. 

Så hopper vi begge i tøjet igen og går ud af swinger loungen sammen der er nogen minutter tilbage så vi går en kort runde igen på gulvet i hallen og kigger på boder inden vi går ud og Lina henter sit tøj og taske i garderoben, så runder vi en sjov aften af med lidt kort snak i forhallen inden vi siger farvel og på gensyn. 

Aftalerne med Lina er altid en succes vi har en rigtig god seksuel kemi og kan lide nogen af de samme frække og kinky fetishes og lege men den her var lidt ekstra da vi ikke mødtes som vi plejer hos Valbypigerne men i stedet for tog vores frække leg ud lidt mere offentligt og i nogen sjovere rammer der bød på flere anderledes oplevelser sammen. 

og Linas markering af mig med bide mærker og efterfølgende ømhed varede hele messen ud og et par dage ekstra. :twisted: :wub: <3

BBW Linas Annoncelight:

IMG_4626.jpeg

Redigeret af Dillermand Junior
Tag tilføjet og billede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger tak for invitationen ;):lol:

Var altså alligevel et ret lækkert og frækt gensyn med(og på) Erotic World ;)

Jeg sagde jo du skulle kunne huske mig et par dage :D:wub:

du er jo stadig lige så ferm med fingrene på tasterne som du er med dem på andre tidspunkter :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...