Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bliver simpelthen nødt til at anmelde mit besøg hos Barbara!

https://annoncelight.dk/showad/395040

ved godt det altid virker sus når ny bruger skamroser en pige, men nu kommer min anmeldelse heldigvis oven i rækken på virkelig gode anmeldelser af hende.

Jeg har brugt eroguide til at verficere piger over flere år, og har både besøgt piger med i forvejen gode ry og også nogle gange besøgt et ubeskrevet blad. Nogle gange med stor held andre gange mindre.

Men langt de fleste piger og besøg blejner ved siden af Barbara.

Det var under hendes sidste ophold, hvor jeg længe havde kigget på hende og fulgt de positive ord her på siden. 
Så en morgen midt i August skrev jeg til hende og fik hurtigt svar.

jeg skulle lige have det til at passe med jobbet og til sidst endte koordineringen lidt hektisk, men den del var min egen fejl.

jeg fandt frem til adressen, og blev lukket ind af en super sprød, stor smilende brasiliansk skønhed. 

snakken gik hurtigt nemt og jeg blev selvfølgelig tilbud bad hvilkede jeg takkede ja til. Derefter fik vi klaret betalingen, 30 min med SF og COF.

Og så skal jeg da lige love for festen begyndte. Jeg havde ikke bestilt deepthroat, og alligevel forsvandt min pik flere gange helt ned i halsen på den smukke pige. 
Hendes blow er intet mindre end fantastisk!

Derefter forsatte festen i alle mulige tænkelige stillinger, hvor Barbara oprigtigt virkede tændt. 
Tilsidst tog jeg hende bagfra med udsigt til den mest fantastiske røv, som de kun laver dem i Brasilien, hvorefter hun villigt og med et stort smil tog imod min ladning i ansigtet. 

Bagefter var der igen tid til hyggesnak, og da jeg sad i bilen igen kunne jeg se der var gået 55 min fra jeg var gået ind.

Alt i alt har jeg simpelthen ikke noget dårlige at sige om Barbara, og hun er med længder den mest indlevebde, servicemindede og positive pige jeg nogensinde har besøgt.

Over and out

C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tit deaktiverer pigerne linket når de ikke er aktive… Linket var aktiv da jeg skrev dette…

Iøvrigt er jeg enig med trådstarter:-) Lækker sag….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...