Hop til indhold

Thai Lisa i Bording

Featured Replies

Skrevet

Hurra for at Thai Lisa er tilbage i Bording er tilbage. Hun har været her i en god uges tid uden jeg har haft tid og mulighed for at besøge hende, så der var godt tryk på dernede, da jeg endelig kunne komme afsted med det i dag. Mit besøg nummer 30 gennem de sidste knap to år, hvor jeg har været stamgæst hos hende, kan jeg konstatere. Så jeg er blevet temmelig vild med hende og her er hvorfor. Hun er afsindig smuk og fit som de autentiske billeder viser og har en stor værktøjskasse til akten, som hun bruger ekvilibristisk. Jeg kan ikke lide at gå i detaljer med præcist hvordan, så det må andre gøre eller du må gøre dine egne erfaringer. Hun taler super godt engelsk med en skøn Thai accent. En dejlig kvinde på alle parametre og jeg nyder bare at være sammen med hende og tale om løst og fast efterfølgende. Massage har jeg ikke fået så meget af, med husker ikke den fejler noget og hun har stærke hænder. Hun har allerede mange fans herinde og nu håber jeg mit bidrag kan gøre hendes fanskare endnu større. 

https://annoncelight.dk/showad/356553

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.