Hop til indhold

Barbara - Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg fik fri tidligt i dag så det skulle fejres med en god tur.

Jeg valgte Barbara ret hurtigt da jeg hade set hendes annonce et par gange før men aldrig besøgt hende og det prøvede jeg så og jeg blev ikke skuffet, hun svarede hurtigt og vi fik en aftale.

Jeg ankom 3 min før vores møde og blev lukket ind efter et par minutter hvor jeg stod i regnen men pyt med det, for da jeg kom ind så jeg Barbara og hold da kæft en form hun har, hvis jeg skulle beskrive hvordan kvinde så ud til en blind person hade jeg brugt hende som example. Jeg tog mine sko af og kom ind på hendes værelse, bestilte 1 time med bad sammen (kan kun sige godt om det).

Vi tog et bad sammen og der er frit spil, rør hvor du vil. Jeg slikkede hende i badet og endte næsten med at dø da jeg fik vand i den gale hals...

Så tog vi ind på hendes værelse hvor der skulle røres lidt igen og slikkes igen, så fik diller mand tur med hendes mund og så var det på sadlen med hende, hun red mig på næsten alle måder man kunne indtil jeg kom hvor jeg fik en massage og lidt cuddle indtil tur nummer 2, der fik vi lidt motion indtil tiden var over.

Barbara er meget god til at giv lyd fra sig og nusser dig over hele kroppen, jeg vil helt klart forslå en tur hos hende hvis i ikke ved hvem i vil besøg.

sted 5/10 (det ude I der åbne med biler der køre forbi)

pigen 11/10

sex 10/10

gentagelse 10/10

https://annoncelight.dk/showad/395040

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.