Hop til indhold

Susan fra Midtsjælland

Featured Replies

Skrevet

Hejsa,

Har nogen af d'herrer haft kontakt med Susan fra Midtsjælland fornylig? Jeg har forsøgt 2-3 gange pr. mail og sms de seneste 4-6 måneder, men har kun fået kortfattede, nærmest ligegyldige svar. Og nej, jeg har igen relationer til Susan, så altså heller ingen negative ditto, så ikke det, der kan være årsagen til, at hun er så kortfattet.

Link: http://www.voksenlisten.dk/dominatrix

Skrevet

Jeg tænker at det kommer an på hvad du skriver til hende mange gider ikke dialog det skal være konkret. f.eks. har du en tid i morgen den 22 april klokken det eller det 

Skrevet

Hejsa,

Har nogen af d'herrer haft kontakt med Susan fra Midtsjælland fornylig? Jeg har forsøgt 2-3 gange pr. mail og sms de seneste 4-6 måneder, men har kun fået kortfattede, nærmest ligegyldige svar. Og nej, jeg har igen relationer til Susan, så altså heller ingen negative ditto, så ikke det, der kan være årsagen til, at hun er så kortfattet.

Link: http://www.voksenlisten.dk/dominatrix

Som Romantikeren også siger, så skal man være forholdsvis konkret når man skriver til hende vedr. dato og tid hvor du selv kan være hos hende.

Når du så for kontakt.. Så er det GULD værd... hun er pisse lækker og skide sød pige.

Skrevet

Jeg er sommetider på Sjælland, og ofte er det lykkedes at skabe en kontakt med kort varsel, hun er en af mine favoritter.

Susan er værd at vente på, så held og lykke.

Skrevet

Ok, tak for info!

Skrevet

Hejsa igen,

Ved nogen af jer, om Susan har særlige tidspunkter på dagen og ugen, hvor hun er lettest at få en lege-aftale med?

• 1 month later...
Skrevet

Besøgte Susan forleden, aftalen var jeg skulle være hendes nye slave, og hun skulle være klædt i latex all over.

Kom til aftalt tid og hun åbnede, klædt i kjole lange handsker strømper catwoman maske samt g-streng bundløs alt i stramt sort latex.

Vil ikke komme i detaljer men blev hurtigt vist ind i værelset med kors det der hører sig til, fik pisk klemmer lodder opbinding, samt til min overraskelse en dildogag som hun benyttede kraftigt mens hun havde mig liggende op gulvet bundet, tror sgu hun kom SS.

Vi endte i haven nu vejret var til det, skulle slikke hende over det hele inden hun lod mig få lov at tage hende bagfra over havebordet til jeg kom.

Lidt snak bagefter og farvel. JO JO jeg kommer tilbage for mere, damm hun er sgu lækker denne susan. 

• 2 months later...
Skrevet

Besøgte Susan sidste uge. Efter at have søgt på latex oplevelser på siden her fandt jeg frem til "hende" - hende i "" fordi det er en kende irrende, at man skriver med manden og når man prøver at ringe får man af vide, at "hun" er optaget. Vær dog ærlig når man spørger og sig ja, det er hendes "booker" der skriver. Nå men ikke fordi jeg skriver lummert men når man nu vil spøger om fremgangsmåde vil det være rart at høre det fra hestens egen mund.

Efter en noget lang tur fra København og helt ud på landet ankom jeg til afsides (godt) liggende hus. Døren blev åbnet og jeg blev budt ind af dejlig slank velduftende smilende kvinde klædt i skønt latex. Ingen stress, blev bedt om at sætte mig og trække vejret. Fik budt en kaffe og så sludrede vi lidt om hvordan og hvorledes. Dejligt - ikke direkte på. Efter lidt tid blev jeg tilbud bad og tog i mod tilbudet. Efter badet iførte jeg mig det latex jeg skulle have på og vi sludrede lidt videre mens jeg lurede på hendes skønne krop. Valget var mit om det var sofaen, puffen, SM rummet (som dog var lidt lyst) eller sengen. Jeg valgte SM rummet og vi gik ind. Hun vidste hvad der skulle ske og det var nu ikke noget med SM men mere latex lege. Og bedst af alt, jeg kunne mærke og høre, at hun faktisk nød det også. Hendes dejlige hænder i lange latex handsker legede med mig og med olie og latex er følelsen optimal. Efter noget tid var det tid til skønt samvær. Hun var skøn stram.

Alt i alt en skøn oplevelse uden tidspres og stopur. Om jeg kunne igen. Ja absolut. Og jeg gør det igen - KUN hvis jeg er på de kanter. Magter ikke at køre 1 time hver vej for sex. Så vil jeg foretrække lege i nærheden.

Men alt i alt en dejlig quinde.

Skrevet

Har Susan megafransk på menuen??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.