Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Evnerne rækker desværre ikke til et link - men hun dukker op på AL ved søgning på "Rose" :-) 

Er der mon nogen der har besøgt hende og kan berette lidt om pigen, ydelserne og stedet i Hampen ?

Takker...

the dude

Skrevet

Der er lidt omtale af hende her, da hun var i Århus:

Måske finder du mere, hvis du søger på hendes annonce nr. eller navn.

Redigeret af Julius
Stavefejl

Skrevet

Jeg var der for nylig, og må sige at jeg synes hun er mega lækker (også mere end billederne viser). Men det er selvfølgelig en smags sag.

Når det kommer til selve oplevelsen så var det som egentlig godt nok men hun har meget travlt og tror hun over booker sig og det resulterer desværre i at hun har travlt med telefon og tiden ikke bliver overholdt..  jeg havde betalt for 45 min men blev vist ud efter 30.  (Bevares jeg var færdig men plejer og få lidt massage hvis der er mere tid)  Da jeg kørte så jeg i bakspejlet en bil dreje derind..  

Dette siger mig at det kun er om at skovle penge ind og servicen ikke er vigtig for hende og derfor kommer jeg ikke igen.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.