Derfor 4 Skrevet 7. Oktober https://annoncelight.dk/showad/437831 er lige kommet hjem fra et besøg hos hende. Har luret lidt på de annoncer fra Karup og den her var ny. Men hun siger så også selv at det er hendes første dag der. det var så absolut ikke sidste gang jeg skal besøge hende. Hun er meget venlig og sød. lækker krop og uden stress under akten. Har ikke skrevet en anmeldelse i årevis men blev nød til at dele hende her med jer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 47 Skrevet 7. Oktober Er det i eller udenfor byen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfor 4 Skrevet 7. Oktober Stokie skrev, for 2 timer siden: Er det i eller udenfor byen? Det er inde i byen. Men ret diskret egentlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 8. Oktober (edited) Er det gfe eller bare alm kys på kinden ? Ved du hvor længe hun er i karup ? Redigeret 8. Oktober af ims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stokie 47 Skrevet 9. Oktober (edited) Derfor skrev, den 8.10.2025 at 00:37: Det er inde i byen. Men ret diskret egentlig Er der nærtliggende naboer? Redigeret 9. Oktober af Stokie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 22. Oktober Så fik jeg også besøgt Salena Virkelig super sød pige - kvinde, der gjorde sit allerbedste for at jeg fik en god oplevelse med hende. Billederne på annoncen er af hende, men lidt for "pæne", hun er smukkere og mere eksotisk i virkeligheden. Vi startede med sex hvor jeg fik en dejlig lang orgasme dybt oppe i hende, derefter en rigtig god massage, hvor hun til sidst fik mig gamle mand gearet op til lige før udløsning, hvorefter hun satte sig på mig, og jeg endnu en gang kom dybt i hende. Og hun tager bare imod med fornøjelse, ikke noget med at stritte imod, selv om man er rimelig godt udstyret. Dejlig store bløde bryster som hun godt kan lide at man kæler for. Taler godt engelsk, og rigtig sød at snakke med. Klar anbefaling herfra også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 22. Oktober Synes hun er lidt svær at få fat i har både prøvet at ringe og skrive de sidste par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 22. Oktober MusicMan skrev, for 11 timer siden: Så fik jeg også besøgt Salena Virkelig super sød pige - kvinde, der gjorde sit allerbedste for at jeg fik en god oplevelse med hende. Billederne på annoncen er af hende, men lidt for "pæne", hun er smukkere og mere eksotisk i virkeligheden. Vi startede med sex hvor jeg fik en dejlig lang orgasme dybt oppe i hende, derefter en rigtig god massage, hvor hun til sidst fik mig gamle mand gearet op til lige før udløsning, hvorefter hun satte sig på mig, og jeg endnu en gang kom dybt i hende. Og hun tager bare imod med fornøjelse, ikke noget med at stritte imod, selv om man er rimelig godt udstyret. Dejlig store bløde bryster som hun godt kan lide at man kæler for. Taler godt engelsk, og rigtig sød at snakke med. Klar anbefaling herfra også. Med gummi ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 23. Oktober ims skrev, den 22.10.2025 at 09:19: Synes hun er lidt svær at få fat i har både prøvet at ringe og skrive de sidste par dage. Hej... Havde ingen problemer med kontakt, det gik hurtigt og fin kommunikation, skriver/ringer du fra skjult nummer evt.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 23. Oktober Pj73 skrev, for 18 timer siden: Med gummi ? Nej - det var dejligt uden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 50 Skrevet 23. Oktober MusicMan skrev, for 1 time siden: Nej - det var dejligt uden Var det ekstra ? Hvad gav du for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 351 Skrevet 23. Oktober doooohhhh….. Der står pris i annoncen….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 23. Oktober (edited) MusicMan skrev, for 2 timer siden: Hej... Havde ingen problemer med kontakt, det gik hurtigt og fin kommunikation, skriver/ringer du fra skjult nummer evt.? Nej det gjorde jeg ikke. Og har skrevet både på engelsk og dansk Redigeret 23. Oktober af ims Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 23. Oktober ims skrev, for 5 timer siden: Nej det gjorde jeg ikke. Og har skrevet både på engelsk og dansk Okay, mærkeligt... Jeg skrev på engelsk - du må bare prøve igen:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 233 Skrevet 24. Oktober MusicMan skrev, for 7 timer siden: Okay, mærkeligt... Jeg skrev på engelsk - du må bare prøve igen:-) Hmm har prøvet på forskellige tidspunkter og min egen telefon plus en med taletidskort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 24. Oktober ims skrev, for 4 timer siden: Hmm har prøvet på forskellige tidspunkter og min egen telefon plus en med taletidskort Underligt, hun virkede ellers som om hun var ret ivrig for at få mere at lave - ved ikke om Karup er lidt af vejen? Jeg skriver selvfølgelig altid pænt og høfligt, præsenterer mig, og bestiller mindst en time, og spørger om tidspunktet passer den pågældende. Og så tager eventuelle spørgsmål i starten af mødet med pigen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 24. Oktober MusicMan skrev, 1 time siden: Underligt, hun virkede ellers som om hun var ret ivrig for at få mere at lave - ved ikke om Karup er lidt af vejen? Jeg skriver selvfølgelig altid pænt og høfligt, præsenterer mig, og bestiller mindst en time, og spørger om tidspunktet passer den pågældende. Og så tager eventuelle spørgsmål i starten af mødet med Fik du analsex og ved du om hun sluger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 24. Oktober (edited) maxmuld skrev, for 1 time siden: Fik du analsex og ved du om hun sluger Nej det er ikke min ting, jeg kan slet ikke få nok mis (stor katteelsker ), og nej det ved jeg ikke, er en af de nok ikke så mange der ikke gider BJ, jeg vil ha MIS!!!! Og komme dybt oppe i den!!!! Redigeret 24. Oktober af MusicMan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 26 Skrevet 24. Oktober MusicMan skrev, for 1 time siden: Nej det er ikke min ting, jeg kan slet ikke få nok mis (stor katteelsker ), og nej det ved jeg ikke, er en af de nok ikke så mange der ikke gider BJ, jeg vil ha MIS!!!! Og komme dybt oppe i den!!!! Det lød måske sådan lidt - hmmmm... Men det eneste der virker for mig, er at komme inden i en dejlig kvinde, alt andet siger mig ikke noget... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 271 Skrevet 24. Oktober MusicMan skrev, for 2 timer siden: Det lød måske sådan lidt - hmmmm... Men det eneste der virker for mig, er at komme inden i en dejlig kvinde, alt andet siger mig ikke noget... Dælme også lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 154 Skrevet 25. Oktober Hun er da vist lige et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg