Hop til indhold

Latina milf Sarah - Støvring

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/436224

Siden skoen trykkede og tiden var knap, fandt jeg en GP på vej til arbejde, normalt planlægger jeg besøget bedre men siden jeg allerede har haft Sarah i kikkerten før, var det en nobrainer at booke 45 min ved hende. 

Kommunikationen over sms foreløb glat og uden problemer. Fin med anvisning til stedet osv. 

Sarah er 100% som på billederne, hvis ikke smukkere i virkeligheden. Fra jeg trådte ind af døren var der god stemning, både blandt os to, men også latter med hendes "roommate" - selvom at jeg ikke så hende. 

Selve akten var til UG. Som en anden anmeldelse skrev smækker hun hendes store bryster op i hovedet på en mens hun rider til den store guldmedalje. Til dags dato er hun den eneste der har reddet en orgasme ud af mig, hvilket nok giver min største respekt. 

Vi afsluttede med at hun oversatte "det trængte jeg til, jeg har ikke haft en orgasme i et stykke tid", så jeg håber at vi begge gik glade fra vores møde. 

Det eneste negative, og det er det ikke engang rigtigt, er at hendes engelsk er på samme niveau som mit spanske. Så vi brugte flittigt translate appen indtil vi kom i gang. 

Hun fortalte at hun tager hjem i weekenden, og muligvis først kommer igen til januar 2026. Jeg håber at hun kommer forbi støvring/aalborg til den tid, for det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger Sarah! 

Fucking 11/10, top 1, bedste pige i år!

-sl32

Skrevet

Jeg har også været forbi, dog til den helt korte tur. Dejlig pige - enig. 

Skrevet

tak for tippet, rigtig sød kvinde god humor selv med min halvdårlige sorte version :rolleyes:

kan ikke helt nå op på et 10 tal total men bestemt en god oplevelse 

Hun er ikke selv tlf passer så man skal ikke lige regne med detaljer ønsker eller forventet tid er kommet videre fra hvem end det er man skriver med men vi fandt nu ad af det alligevel

og for he..... mindst et 10 tal i udseende og figur sådan en burde man have gående herhjemme :wub:

hendes roommate åbnede døren og var lidt uhvis om hvem der skulle have besøg absolut heller ikke en dårlig årgang hvis man bare var 20 igen ku det da godt ha været en treesome det ku godt være hende med ID 440064 men jeg er ikke sikker jeg faldt hvis lidt hurtigt for udseende af Sarah 

Redigeret af gøffe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.