Hop til indhold

Frankfurt lufthavn

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg søger hjælp . Jeg har ca 5 timer ventetid i lufthavn Frankfurt så jeg hører hvor lang er der transport med tog eller bus hvilket er hurtigst til centrum eller hvad koster taxa ? 

Samt er der nogle god råd til Incalls Girls eller laufhause i Frankfurt ? 

håb på hører fra jer som kan hjælp mig med det :) 

Skrevet

Der kører tog direkte fra lufthavner ind til hovedbanegården, og det går ret hurtigt.

Inde fra hovedbanegården, har du meget kort til deres red light, med masser af laufhause, som i virkelig mange.

Skrevet
  • Author

Super tak . Hvor lang tid tog direkte? 
hvordan er pris nivaue laufhause der ? Hvis tid åben de dernede ?:) er der 4-5 timer

nok til et par besøge der samt frem og tilbage igen ?

Redigeret af Jesper77

Skrevet

Altså de ligger omkring Taunusstraße, 60329 Frankfurt am Main, der er masser af sådan huse derned, og de åbner før middag, men pigerne vælger selv hvornår de vil stå klar, så kan ikke sige noget om udbuddet.

Gaden ligger nok 10 minutters gang fra hovedbanegården.

Hvor lang tid toget tager, og hvor meget du kan nå og ikke nå, vil jeg slet ikke gætte på, det må du selv regne på, så du ikke får stress. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Tag taxa enten til Sharks eller FKK Mainhattan. 50-60 euro pr vej.

Skrevet
BigDaddiz skrev, for 23 timer siden:

Tag taxa enten til Sharks eller FKK Mainhattan. 50-60 euro pr vej.

FKK er klart den bedste oplevelse. Men så mange timer har han heller ikke til rådighed, og så spørger han efter laufhaus.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.