8240 5 Skrevet 6. Oktober Kan kun anbefale en time+ i Tammy’s selvskab. https://annoncelight.dk/showad/349431 Bliver mødt i døren af en skønhed - sort langt hår, fantastiske øjne, et skønt smil og en krop som på ingen måder skuffede. Efter et par glas flydende mod, tog jeg beslutningen om at kontakte hende og efter ca 40 minutter svarede hun. Vi aftalte en tid, jeg drog afsted og efter de første indtryk, smalltalk, oplevede jeg at hun kunne mærke min anspændte nervøsitet og den fjernede hun hurtigt. Som førstegangs oplevelse sidder jeg tilbage, en smule halvskævt, dog taknemmelig for hendes forståelse og yderst tilfredsstillet. 10/10 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 43 Skrevet 9. Oktober Super at hun stadigvæk leverer varen Hvilken Føtex er det hun holder til i nærheden af? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1337 Skrevet 9. Oktober HNK6 skrev, for 1 time siden: Hvilken Føtex er det hun holder til i nærheden af? Der står vejnavn i annoncen, så det er nok den Føtex, der ligger nærmest, der anbefales til parkering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 43 Skrevet 9. Oktober Det havde jeg ikke lige set Tak for hjælpen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 86 Skrevet 9. Oktober Hvordan fik du kontakte med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8240 5 Skrevet 10. Oktober HNK6 skrev, den 9.10.2025 at 12:14: Super at hun stadigvæk leverer varen Hvilken Føtex er det hun holder til i nærheden af? Kontakt hende. Det er dårlig stil at spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8240 5 Skrevet 10. Oktober kadd skrev, den 9.10.2025 at 14:11: Hvordan fik du kontakte med hende WhatsApp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 43 Skrevet 11. Oktober 8240 skrev, for 8 timer siden: Kontakt hende. Det er dårlig stil at spørge. Sikker da noget pis at lukke ud. Spørger jo netop IKKE om adressen , men bare hvilken bydel vi snakker om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg