Hop til indhold

Unge mørke piger

Featured Replies

Skrevet

Jeg har lidt svært ved at finde unge mørke piger på Sjælland. Jeg gider ikke tage ind til Vesterbrogade, hvor de holder til. Men arbejder der virkelig ikke nogle unge mørke piger på klinikker på Sjælland?

Nogle som kan hjælpe?

Skrevet

Hvis du surfer lidt rundt på klinikkerne i København, vil du opdage at der findes både helt mørke kvinder og kvinder med farve. At de så ikke er i overtal er en anden snak.

En del af disse piger taler flydende dansk og er vel født og opvokset i landet. Det er i hvert fald mit indtryk, at chancen for en succesfuld oplevelse er større når disse forhold er tilstede.

Blot for at nævne et par stykker

http://www.pussygalores.dk/2.htm

http://www.seductiongirls.net/pigerne/

p.s bemærk at nogen piger der ligner mulatter i farven faktisk godt kan være meget mørkere end billederne giver udtryk for. Tiffany D er et eksempel herpå og ellers god jagt efter en farvet pige

Skrevet

Jeg bukker og takker for tippet :-)

Skrevet

Ja, jeg er også med på Tiffany. Hun giver den fandme gas og giver de vildeste kys med sine store, fede negerlæber. Mums!

Skrevet

Jeg fornemmer at man  lidt afdæmpet begejstring for Tiffany D. :D

Skrevet

Ja.....

Har selv efterspurgt lidt mere (undskyld udtrykket) "lys chokolade agtige piger" fra Indiske efterkommere

Ved ikke om det hedder "Punjab" der hvor de nordindiske piger er lidt mere lysere i huden?

Der er et eller andet lidt mere feminint og mystisk over deres mørkebrune/sorte hår og deres store mandelformede brune øjne og (for det meste) slanke skikkelse..

Desværre er det åbenbart ikke så velanset at arbejde som "Glædespige" og tjene lidt meget ved siden af studierne..

Det bunder nok i deres familieform desværre..ØV, øv og 3 gange øv!

Et eller andet sted i Københavns området, må da der være nogle piger som ville kunne starte med at forsøde ungdomslivet med et put en gang i mellem?

"SUK"!!.....Jeg savner Nadia Nyce!!!.............."Dobbelt SUK"!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.