Hop til indhold

Recommended Posts

Lisa-naughty-Girl.

På baggrund af mange rigtig positive kommentarer af Lisa, syntes jeg, at det var passende, at jeg selv tjekkede hende ud.

Jeg må tilstå, at jeg blev ikke skuffet, og tidligere anmeldelser er helt korrekte. Lisa har helt sin egen unique stil, hvor hun elsker at give sig fuldt ud. Hun vil danse til sin medbragte musik, og så elsker hun at kunne se sig selv i spejlet, mens hun giver den max gas på lagnet. Hun ved præcis, hvad vi mænd har behov for. Hun elsker at kysse, og man kan næsten gøre alt hvad man lyster, da jeg ikke lige fandt nogen begrænsninger på berøringer eller stillinger, blot så længe hun syntes, at det er dejligt , og jeg er temmelig sikker på, at hun elsker at give os en god oplevelse. 

en uge efter mit første besøg måtte jeg lige besøge hende igen, da jeg syntes det næsten var for godt til at være sandt og jeg blev virkelig ikke skuffet. Hun genkendte mig ,og jeg tror, at det har stor betydning for kemien og for den tid vi havde sammen. Hun blev mere “naughty” så jeg kan god se, hvorfor hun kalder sig det, for hun er sgu fræk, og jeg er sikker på, at næste gang bliver det endnu bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen, jeg har også kigget for meget på hendes annonce, og din anmelde får mig kun tættere på et besøg.

Dog er jeg lige nu i den situation at det er to many beautiful women, too little time. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...