Hop til indhold

Odense - Lucia Espanola Milf muy caliente

Featured Replies

Skrevet

Lucia er tilbage i privat lejlighed i Odense M i nærheden af Lidl og jeg er så heldig, at jeg kan besøge hende nogle gange inden hun tager videre til København om et par uger. 

Jeg mødte Lucia første gang i maj 2024. Jeg havde efter lang tids overvejelse besluttet at kaste mig ud i købesex.  I den forbindelse må jeg bare takke for, at der var nogle bødre, som havde skrevet nogle fine beretninger om mødet med denne smukke spanske sexbombe. Af hjertet tak!  Uden jer havde jeg ikke besluttet mig for at hun skulle være den første.

Hendes billeder på profilen tændte mig og der er kommet nye til. De nyeste har hun selv taget med hjælp af spejlet i Haslev. Det ved jeg. Har besøgt hende en enkelt gang der i juli måned inden hun holdt pause sydpå. Hun er virkelig smuk og lækker på billederne, og det er præcis det samme som møder mig,  når hun åbner døren for mig. De er ikke pyntet på  for det er ikke nødvendigt.

Lucia er en petit kvinde med dejlige former og et smukt ansigt. Hun er velplejet med blød solbrun hud og velduftende og altid i iført sexet lingeri eller kjole. Mister lige pusten hver gang. Wow. Hun er omkring 50 år, men har en spændstig veltrænet krop og en stram missekat. Hun ved lige hvordan en mand skal forføres og tilfredsstilles. 
Jeg er en pleaser og jeg elsker at slikke hende. Nogen gange glemmer jeg tiden og at jeg egentlig er kommet for en udløsning. Hun kan godt lide en bred tunge på sin lækre klitoris og det er himmelsk at høre hendes støn og ros for et godt udført arbejde. Der kommer dog også et “ slowly” når jeg bliver for  ivrig. Sex og blow er 1. Klasses GFE.  Det ved dem, som har besøgt hende.

Ellers læs hendes annonce. Den giver et præcis billede af hvad vi kan forvente at få og hvad det koster. 
Lucia er en ærlig og intelligent kvinde.  “ What you see is what you get” Ja der er penge i mellem os, men respekten og den gode kemi er der. Tak Lucia for rejsen og de fantastiske stunder, som jeg håber på flere af. Du er numero uno og jeg tænker der er mange bødre rundt om i landet som er enig med mig.

Så mænd i Odense og omegn. Kæmpe anbefaling fra mig. Book et besøg hos dejlige Lucia. Det vil I ikke fortryde . Så ved jeg hun vil kommer forbi Odense igen og igen og…

https://annoncelight.dk/showad/385677

Skrevet

Det var så din sidste promovering af den GP.

Flemming56 skrev, for 5 timer siden:

Lucia er tilbage i privat lejlighed i Odense M i nærheden af Lidl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.