Hop til indhold
Ingenved

Tydelig menneskehandel (tvang)

Recommended Posts

Når man læser disse tråde, bliver det meget tydeligt, at der er tale om grov menneskehandel og tvang. Langt de fleste, der har besøgt hende, bemærker, at pigen ikke er der af egen fri vilje. Hun virker ked af det, og en person skriver endda:

“Hun lignede én, der ikke havde været ude af værelset i to uger – af ren tvang.”

Hun vil endda ikke tage tøjet af.

Det er også tydeligt, at der er en pimp involveret:

“Jeg havde godt set, at en sort Audi med BG-plader kørte, da jeg ankom. Så jeg var klar over, at hun havde sin pimp i røret.”

Selvom alle, der har besøgt hende, skriver, at det er tydeligt, hun ikke er der frivilligt, virker det alligevel, som om de mest er sure over, at de har spildt deres penge. Syntes det er vildt hvordan man bare kan vende kinden til sådan noget. Det er altså en menneskeliv det handler om:(

Jeg kan forestille mig, at mange tøver med at anmelde det af hensyn til deres diskretion – det gjorde jeg selv i starten. Men jeg har fundet ud af, at man faktisk kan anmelde det anonymt, og det vil jeg nu gøre.

Jeg vil også opfordre alle, der læser dette – især dem, der selv har besøgt hende eller læst de nævnte tråde – til at anmelde sagen. Det skylder vi hende.

Det er to profiler som bliver flyttet rundt på samme tid og med samme annoncetekst. 

Læs gerne trådene, og kommentarerne for et ordentligt indblik!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/203909-mady-69-frederikshavn/?tab=comments#comment-1723084

https://www.eroguide.dk/forum/topic/202879-meget-uoplagt-pige-i-støvring-hold-jer-væk/?tab=comments#comment-1713025

Nuværende annonce: https://annoncelight.dk/showad/407749

Redigeret af Ingenved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ingenved skrev, for 47 minutter siden:

Når man læser disse tråde, bliver det meget tydeligt, at der er tale om grov menneskehandel og tvang. Langt de fleste, der har besøgt hende, bemærker, at pigen ikke er der af egen fri vilje. Hun virker ked af det, og en person skriver endda:

“Hun lignede én, der ikke havde været ude af værelset i to uger – af ren tvang.”

Hun vil endda ikke tage tøjet af.

Det er også tydeligt, at der er en pimp involveret:

“Jeg havde godt set, at en sort Audi med BG-plader kørte, da jeg ankom. Så jeg var klar over, at hun havde sin pimp i røret.”

Selvom alle, der har besøgt hende, skriver, at det er tydeligt, hun ikke er der frivilligt, virker det alligevel, som om de mest er sure over, at de har spildt deres penge. Syntes det er vildt hvordan man bare kan vende kinden til sådan noget. Det er altså en menneskeliv det handler om:(

Jeg kan forestille mig, at mange tøver med at anmelde det af hensyn til deres diskretion – det gjorde jeg selv i starten. Men jeg har fundet ud af, at man faktisk kan anmelde det anonymt, og det vil jeg nu gøre.

Jeg vil også opfordre alle, der læser dette – især dem, der selv har besøgt hende eller læst de nævnte tråde – til at anmelde sagen. Det skylder vi hende.

Det er to profiler som bliver flyttet rundt på samme tid og med samme annoncetekst. 

Læs gerne trådene, og kommentarerne for et ordentligt indblik!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/203909-mady-69-frederikshavn/?tab=comments#comment-1723084

https://www.eroguide.dk/forum/topic/202879-meget-uoplagt-pige-i-støvring-hold-jer-væk/?tab=comments#comment-1713025

Nuværende annonce: https://annoncelight.dk/showad/407749

Hende er blevet nu meget diskuteret i Forum og kendt. 

For pokker at hun stadig er i den samme situation. 

Jeg håber at det der en strategi af de to. Jeg vil ikke tænke mig hvad ellers ville sker med pigen hvis ham som står bag hende virkelig tvinger hende til den slags. Men hun blever hvem med at siger fra over for kunder.  Så frygteligt. Tak DU anmelder det. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har erfaringer med om det rent faktisk hjælper at anmelde?

Jeg ved det er en forfærdelig tanke, men jeg har svært ved at undgå at tænke på om en anmeldelse måske kun gør livet endnu sværere for en stakkels pige.

Men jeg ved omvendt heller ikke hvad alternativet skulle være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min (begrænsede) erfaring med politiet er at de er ligeglade. Det er ikke deres datter og de får deres løn. Hvorfor anmelde anonymt? Jeg tror det er bedre at køre hen til stationen og tale med dem. Prostitution er jo lovligt. Det bedste ville være hvis dem der har besøgt pigen gjorde det. Det har ikke meget vægt med anonyme anmeldelser om anonyme brugere der skriver på en hjemmeside.

Refresh skrev, for 20 minutter siden:

jeg har svært ved at undgå at tænke på om en anmeldelse måske kun gør livet endnu sværere for en stakkels pige.

Ved det ikke men TS pointe er vel at hvis ingen gør noget så sker der heller aldrig noget.

Refresh skrev, for 29 minutter siden:

Men jeg ved omvendt heller ikke hvad alternativet skulle være?

Der er også andre man kunne kontakte. Jeg kender dem slet ikke men f.eks. Center mod Menneskehandel?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@latinas4ever

At besøge glædespiger er noget jeg holder for mig selv, og vil ikke have at det skal afsløres til nogen. Derfor har jeg anmeldt det anonymt.

@Refresh og ja, jeg har selv tænkt tanken. Men jeg håber at de gøre noget ved det. For det som foregår er slet ikke i orden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til @Ingenved for at sætte noget lys på dette.

Det er sørgeligt hvis dem, der mistænker tvang, menneske handel eller andet ulovligt ikke reager.
Udover det at de ikke hjælper en kvinde i nød, så vil det også altid sætte sig i baghovedet på dem, at de ikke gjorde noget.

Så gør noget, hvis I ved/ser noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay så, pga min bruger er ny kan jeg kun sende et besked per dag åbenbart, men jeg vil gerne opdatere for jer der gerne vil følge med.

I morges tog jeg til min lokale politi station, fik kontakt med en betjent i et lokale, gav alt det info jeg kunne komme i tanke om, og vi fik det noteret, jeg har nok glemt nogle ting pga jeg er stadig i lidt i shock.

De skumle mennesker var dumme nok til at sende billeder til deres rigtige "hygge" adresse, hvilket jeg sendte videre til betjenten.

Jeg viste også på google maps hvor jeg var henvist til og hvor deres rigtige adresse lå, sjovt nok er det meget tæt på politigården i Aarhus.

Sagen er ihvertfald begyndt og tages alvorligt, pga jeg bor i en anden by ved jeg ikke helt hvordan de forskellige stationer samarbejdere men jeg tilbød også at komme med personligt hvis der er behov for det.

Jeg håber det går stærkt og hurtigt, vil gerne give en opdatering når eller hvis jeg må.

Oplevelsen er svær at forklare, jeg lider af stærk angst, og har følt mig enormt presset af det her, tog alle mine krafter bare at tale med politiet, jeg sidder stadig og ryster lige nu. 

Men jeg vil bare sige, ting er godt igang, jeg har også fortalt at de rotere i flere byer og lokker folk med falske annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...