Hop til indhold

Recommended Posts

Har været sammen med Nadia hele søndagen, har været ude at spise og drikke vin. Hun er fantastisk. Hun er meget god i sengen og meget sjov som person, en intelligent kvinde af høj klasse. Jeg følte ikke, at jeg blev betalt for, at hun var meget, meget sød ved mig. Sex med hende var som at have en rigtig kæreste. Hun var liderlig og ville have sex hele natten.Jeg elsker når kvinden tager initiativ under sexdelen, hvilket Nadia opfylder til perfektion. Jeg besøger hende snart igen. Hun er det værd.<3

https://annoncelight.dk/showad/434427

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har allerede set denne annonce flere gange på annoncelight.dk, og jeg har endda læst et sted, at kvinden er falsk. Det virker også meget sandsynligt, at kommentaren fra forfatteren er falsk. Du har allerede skrevet kommentarer til denne annonce før, men nogen skrev, at din kommentar var tvivlsom. Lige efter det skrev du en ny kommentar, og det virker meget mistænkeligt.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man skriver noget om pigen, skal man først besøge hende, og jeg kan skrive kommentarer om piger så mange gange jeg vil, efter at have besøgt pigen, selvfølgelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

11 indlæg fra skribenten men man kan godt se, hvor de indlæg kommer fra :D 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor ødelægger I pigers arbejde? Jeg vil spørge: har du mødt pigen personligt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jlasian skrev, for 14 timer siden:

11 indlæg fra skribenten men man kan godt se, hvor de indlæg kommer fra :D 

Jeg er ny her og har ikke fundet ud af, hvordan man skriver og svarer på kommentarer endnu.
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
glen skrev, for 6 timer siden:

hvorfor ødelægger I pigers arbejde? Jeg vil spørge: har du mødt pigen personligt?

Nadia/glen/lars12 jeg tror personligt at det er samme person. 

glen ( eller skal jeg sige Nadia) du skal nødigt snakke om at ødelægge andres arbejde med det du lavede med Isa Møborg 

lars12 (eller Nadia) du er blevet betalt for at være sammen med Nadia, fandme godt gået. Eller Google translate der driller, hvem ved

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Heinz230 skrev, for 14 timer siden:

Nadia/glen/lars12 jeg tror personligt at det er samme person. 

glen ( eller skal jeg sige Nadia) du skal nødigt snakke om at ødelægge andres arbejde med det du lavede med Isa Møborg 

lars12 (eller Nadia) du er blevet betalt for at være sammen med Nadia, fandme godt gået. Eller Google translate der driller, hvem ved

Ja, jeg har også læst kommentaren, hvor de skriver, at det er en fornærmet konkurrent. Nu er jeg helt sikker på, at pigen fra Møborg sikkert er sød, og at de bare prøver at sprede negativitet om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars12 skrev, den 8.10.2025 at 15:08:

Når man skriver noget om pigen, skal man først besøge hende, og jeg kan skrive kommentarer om piger så mange gange jeg vil, efter at have besøgt pigen, selvfølgelig.

Selvfølgelig påstår jeg ikke, at hun ikke er ægte. Jeg har aldrig besøgt den kvinde, og ærligt talt vil jeg heller ikke gøre det efter at have læst alle kommentarerne fra andre brugere. Men efter at have læst din kommentar blev jeg bare mistænksom — er det virkelig sådan? Jeg sagde blot, at jeg havde set folk skrive, at hun ikke er den, hun udgiver sig for at være. På den måde vildleder din kommentar folk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for rapporterne på Glen og Lars12.

Det er korrekt observeret. De 2 brugere er en og samme person med 1 favorit. Beggere brugere er anvendt til at fremme 1 favorit og samtidig skabe dårlig omtale af GP i samme geografiske område som deres favorit. Jeg har gang i en oprydning.

Redigeret af Stapler
  • Synes godt om 5
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...