knallert 3425 Skrevet 20. April, 2014 (edited) Redigeret 20. April, 2014 af knallert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Spooney Skrevet 20. April, 2014 Der er lavet mange sjove kager igennem tidens løb og min holdning til denne kreation er som altid. "Jeg har aldrig mødt en kage jeg ikke kunne lide, Vi forstår hinanden, kager og mig" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. April, 2014 skal man så suge øllen ud af brysterne eller bliver man så for fuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. April, 2014 Den har vist fået en gang analkage inden: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. April, 2014 Endnu en kage til kaffen eller.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 20. April, 2014 Gad godt selv kunne lave sådan nogle kager der, ville kunne slå en masse tid ihjel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 20. April, 2014 Endnu en kage til kaffen eller.... Må være svaret på "hvis du giver kaffe og kage, så giver jeg frem og tilbage" :) :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. April, 2014 Endnu en kage til kaffen eller.... jeg vil betale gode penge for at se svigerfars udtryk til den fødselsdag :) for ikke at tale om Adrians mor... der er bare nogen ting forældre helst ikke vil vide når det gælder deres børn :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg