Hop til indhold

Recommended Posts

opdatering, jeg droppede simpelthen at finde ud af det. Det var helt umuligt at få af vide hvem der var hvem på det billede. Total uforståelige kommunikation, hvor der blev svaret i øst, mens jeg spurgt i vest...

Jeg spurgte til kvinden på billedet i første sms, og svar var, priser og om jeg kendte adressen? så gik det ellers derud af med misforståelser og uforståelige kommunikation. 

jeg tog sidste notits af sidste sms hvor det simple svar var nej, og at der kun var 2 piger på stedet. :wacko:

Jeg kan nu se at annoncen er af et helt andet sted

Redigeret af nitu

Del dette indlæg

Link til indlæg
nitu skrev, den 6.10.2025 at 09:33:

, øverst til højre?

I dag er det til venstre, at der er et billede med sort kjole. Det kunne nu godt være taget på lokationen, så jeg er ikke helt enig i, at ingen af dem er der. Ejeren selv er også på første billede og flere af de andre.

Det er nogle år siden jeg selv var på det sted og derfor lige så længe siden jeg var i kontakt med dem. Men jeg husker dog, at jeg ikke fik svar på sms, men på opkald gik det bedre. Om det også gælder spørgsmål til billeder og hvem der er på vagt, tør jeg dog ikke love.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Sally det pågældende sted 2 gange de sidste 4 måneder, da jeg spurgte om forskellige ting i telefonen og på sms, med ejeren som taler dansk, bad hun mig komme ned i butikken og aftale nærmere.

Tror billeder er gode nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...