Hop til indhold

Recommended Posts

Første gang jeg har gæstet Siam Massage. Jeg var ved Langenæs og så stedet - tænkte det vil jeg prøve, så jeg gik ind og spurgte om de havde tid. Blev modtaget af en ung kvinde der så ganske nydelig ud. Hun fortalte mig at jeg kunne få en times massage for 500 kr. Det takkede jeg ja til. 

Jeg blev vist ind i bagbutikken og blev mødt af et noget nyt set-up. der var 2 eller 3 massage områder, der var afskilt med gardiner (!!) jamen okay, så prøver vi dét :-) 

Damen kom ind, lyset blev dæmpet og hun begyndte at massere mig. Det var ganske fint, hun tog ikke hårdt fat og det var heller ikke noget ligegyldigt nusseri. På massage briksen ved siden af mig, på den anden side af gardinet fik en fyr også massage... men den udviklede sig, det var nemt at høre. Okay, jeg ligger nu og får massage mens en makker ved siden af mig, er igang med at knalde en anden massør - ved ikke hvad der skete men hold da kæft det virkede frækt ! hun blev knaldet GODT. Så da jeg blev bedt om at vende mig om, var det med en sten hård pik. Min massør tog fat på den og spurgte om vi også skulle knalde. Hun gav mig sin pris og jeg takkede ja omgående. Et kondom blev fundet frem og hun begyndte at give mig et blowjob. Det var hun enormt god til, så det blev ikke til mere - kom i munden på hende. 

Ved ikke rigtig hvad anbefalingen er her. Massagen var fin, det var en fræk oplevelse for mig, at få lyden med at en anden massør der blev knaldet, mens jeg fik et blowjob.Det er nok sådan noget man kun oplever en enkelt gang, tror jeg. 

Du kan finde Siam Massage på Google Maps

Del dette indlæg

Link til indlæg

@lurifaks Hende der masserede mig, var en kvinde i midt 30'erne, naturlige bryster i en størrelse b, naturlig behåring mellem benene og godt på sidebenen - ikke noget jeg ellers ville ha' takket ja til, men det hele var ret spontant og jeg lod mig forføre af hendes frække smil og øjne :-) 

Den anden bag gardinet, var en af de lækreste thai kvinder, AMAZING smuk, fræk som INGEN anden og det vildeste knald EVER..... i min fantasi; jeg så hende aldrig, men høre hende kun :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den omtalte er i Aarhus - Trådstarter skriver på Langenæs, men det kræver selvfølgelig lokal kendskab at vide.

Redigeret af Kirneh86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder sgu frækt! 
Hos Siam I Vejle har jeg aldrig fået tilbudt andet end massage - no hanky panky der. Nogen der har fået ekstra behandling i Vejle?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv om de hedder det samme, har den i Aarhus intet med de andre at gøre. Vejle/Herning hører til i den seriøse afdeling, mens den i Aarhus længe har været kendt for at der kneppes for fulde gardiner...om jeg så må sige... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...