Hop til indhold

Luca - En stjerne på himlen

Featured Replies

Skrevet

Jeg har set Luca i et par år nu og kan knap beskrive hvad hun vækker i mig.

https://www.seductiongirls.dk/pigerne/luca/

https://citygirls.dk/x.php?id=99

https://nympho.dk/n22763/7702/dansk-ynglings-elskerinde

En rigtig kvinde, med smil, charme, humor, intellekt og frem for alt vidunderlig lyst og sanselighed <3

Ikke en purung pige, men en erfaren kvinde der kender sin lyst og giver sig hen i mødet, så man føler sig udvalgt.

Alt sammen pakket ind i den lækreste krop, et par fortryllende bryster, de smukkeste øjne og de blødeste kysselæber, med en fræk lille piercing midt i underlæben...

Tid med hende kan kun være for kort og stort set hver gang vi ses er jeg dømt til at fordøje vores møde i dagevis :wub:

Skrevet

hun ser fantastisk ud, og jeg tror jeg engang har besøgt hende hos Pussygalores da det lå på Frederikgsberg (Finsensvej) Er brysterne egentlig ægte?

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

hun ser fantastisk ud, og jeg tror jeg engang har besøgt hende hos Pussygalores da det lå på Frederikgsberg (Finsensvej) Er brysterne egentlig ægte?

De er ægte, men er blevet reduceret til en dejlig D skål.

Skrevet

Jeg har tre besøg hos Luca under bæltet, hvoraf to var helt åndssvagt fornøjelige - helt i top af hvad jeg har oplevet. Vi klikker ret perfekt, og så er hun bare megagod til at få mig til at føle, at mine evner i sengen er out of this world. Er ikke helt sikker på, at det er sådan tingene reelt forholder sig, men uanset hvad er Luca en kæmpe fornøjelse at tilbringe tid med.

• 5 months later...
Skrevet
Morabito skrev, den 5.10.2025 at 18:19:

Jeg har tre besøg hos Luca under bæltet, hvoraf to var helt åndssvagt fornøjelige - helt i top af hvad jeg har oplevet. Vi klikker ret perfekt, og så er hun bare megagod til at få mig til at føle, at mine evner i sengen er out of this world. Er ikke helt sikker på, at det er sådan tingene reelt forholder sig, men uanset hvad er Luca en kæmpe fornøjelse at tilbringe tid med.

hvad gik galt ved det 3 besøg der var mindre optimalt - mest bare om det var hende der havde en off-day eller om det måske var dig - spørger for at forstå om hun leverer hver gang..

Skrevet
Borat skrev, for 5 timer siden:

hvad gik galt ved det 3 besøg der var mindre optimalt

Der var ikke noget, der gik galt. Bare ikke altid, at man rammer loftet selv med den bedste pige. Men rammer man dagen med Luca, har man det RIGTIG sjovt.

Skrevet

Luca er rigtig sød og gør en god indsats for at gøre dig tilpas - helt sikkert. Jeg ramte ikke superstjerne niveauet med hende. Ville godt have mødt hende før hun fik brystreduktion. 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.