Flotfyr4 33 Skrevet 4. Oktober, 2025 Hej er der nogen der har prøvet denne flotte kvinde ud fra billeder ihvertfald?https://annoncelight.dk/showad/438677 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 1086 Skrevet 4. Oktober, 2025 Nope, og jeg tror faktisk gerne at jeg ville betale 6000kr for IKKE at tilbringe en hel nat med hende. Now flame me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2930 Skrevet 5. Oktober, 2025 Således! Du er ude af tråden. Blueberry skrev, for 5 timer siden: Nope, og jeg tror faktisk gerne at jeg ville betale 6000kr for IKKE at tilbringe en hel nat med hende. Now flame me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2930 Skrevet 7. Oktober, 2025 (edited) Da du kommenterede fik trådstarter og dem der føler tråden en notifikation om at der var nogle der havde nye informationer om den GP han ønskede efterlysninger om og ser så at du blot er interesseret. Det er ikke noget der hjælper trådstarter. Captain skrev, den 5.10.2025 at 08:17: Hun er på listen her hos mig. Skønne bløde runde kurver. Redigeret 7. Oktober, 2025 af Stapler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 53 Skrevet 16. November, 2025 Stadig ingen der har besøgt Lena1976 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TyrMidt 0 Skrevet 13. December, 2025 Jeg har planer om at besøge hende i næste uge. Mest pgra af hendes kurver og at hun er dansk. Hun virker meget sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr 666 0 Skrevet 3. Januar Stadig ikke nogen der har besøgt den frække fra brande? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 147 Skrevet 3. Februar Hun ser interessant ud. Har vist fået nyt link? https://annoncelight.dk/showad/445624 Har ikke besøgt hende endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Langejohn156 1 Skrevet 10. Februar Jeg var i december en tur forbi Lena. Kommunikationen gik let og vi fik en aftale i hus. :) Lena lever op til netop det hun skriver i sin annonce. Er man til former og store lejesyge bryster er Lena helt sikkert et besøg værd! ”Feminin moden dansk plus size kvinde på 49 år med smukke former, mave, deller og store, tunge H-skåls bryster, som jeg elsker at vise frem. Mega sød, nem at tale med og kærlig – men også sulten, våd og uartig, når vi når dertil. Masser af fræk øjenkontakt og gerne lidt beskidt snak.” Jeg vil klart anbefale et besøg hos Lena og jeg vender selv tilbage inden længe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 147 Skrevet 10. Februar Tak Langejohn Hvordan er hendes bagdel? Og hendes talje? I særdeleshed: strutter røven eller er den bred eller ingen af delene? Jeg kan se at hun har lidt mave. Det er svært at vurdere ud fra fotos synes jeg. Men synes hun lyder attraktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg