Hop til indhold
Flotfyr4

Lena1976 Brande

Recommended Posts

Således! Du er ude af tråden.

Blueberry skrev, for 5 timer siden:

Nope, og jeg tror faktisk gerne at jeg ville betale 6000kr for IKKE at tilbringe en hel nat med hende. Now flame me :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da du kommenterede fik trådstarter og dem der føler tråden en notifikation om at der var nogle der havde nye informationer om den GP han ønskede efterlysninger om og ser så at du blot er interesseret. Det er ikke noget der hjælper trådstarter.

Captain skrev, den 5.10.2025 at 08:17:

Hun er på listen her hos mig. Skønne bløde runde kurver.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i december en tur forbi Lena. 
Kommunikationen gik let og vi fik en aftale i hus. :) Lena lever op til netop det hun skriver i sin annonce. Er man til former og store lejesyge bryster er Lena helt sikkert et besøg værd! 

Feminin moden dansk plus size kvinde på 49
år med smukke former, mave, deller og store, tunge H-skåls bryster, som jeg elsker at vise frem.

Mega sød, nem at tale med og kærlig – men også sulten, våd og uartig, når vi når dertil. Masser af fræk øjenkontakt og gerne lidt beskidt snak.”

Jeg vil klart anbefale et besøg hos Lena og jeg vender selv tilbage inden længe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Langejohn

Hvordan er hendes bagdel? Og hendes talje? I særdeleshed: strutter røven eller er den bred eller ingen af delene? Jeg kan se at hun har lidt mave.

Det er svært at vurdere ud fra fotos synes jeg.

Men synes hun lyder attraktiv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...