HrGrey 115 Skrevet 4. Oktober Kære alle Hvor mange af jer oplever at have sex med en pæredansk pige på en kendt klinik? Jeg har kun oplevet det 2 gange på ca. 20 år. Begge gange er det bare noget som er sket i en ophidset stund og med fuld accept af pigen. Med den første pige skete det kun 1 gang og aldrig siden, men med den anden pige, som jeg stadig ser, så er det blevet normen, hvilket er både frækt med også en smule mærkeligt. Selvfølgelig er der god kemi med pigen (hun er skøn) og jeg har ikke tænkt mig at hænge hende ud i dette forum, men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke på, hvor ofte det sker for andre. For helt ærligt, så speciel er jeg sgu ikke og mon ikke, at andre også har god kemi med hende og måske laver det samme? Tråden skal ikke handle om, at "jamen, så tag da et kondom på", men jeg er blot nysgerrig, hvor mange af jer oplever noget af det samme? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 528 Skrevet 4. Oktober Jeg havde en lignende oplevelse med en dansk pige. Hun har været anmeldt mange gange herinde, men hun er ikke aktiv længere, så ingen grund til at skrive til mig og spørge hvem det er. Jeg havde besøgt hende et par gange forinden, men jeg vil ikke sige at vi havde nogen nævneværdig kemi. Den aften havde jeg svært ved at få udløsning. Efter at have dyrket sex i noget tid, så opgiver jeg, jeg tager kondomet af, lægger mig på ryggen og begynder at spille den af selv. Ud af det blå sætter hun sig op på mig. Det går så hurtigt at jeg dårligt havde mulighed for at stoppe hende. Herefter kneppe jeg hende uden og hele situationen er så fræk og uventet at jeg kort tid efter får udløsning. Bagefter siger hun noget i stil med "wow jeg kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har dyrket dansk uden". De efterfølgende gange startede vi med kondom, men når jeg mindede hende om at vi jo tidligere kneppede uden, så var hun klar på at gentage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 110 Skrevet 4. Oktober Jeg har en enkelt gang haft sex med en fantastisk dansk GP uden kondom. Det blev dog aftalt på forhånd, at det var sådan det skulle foregå, med forsikring om vi begge ikke udgjorde smittefare af nogen art for hinanden. Vi mødtes på et hotel og havde et frækt møde, og jeg afsluttede dybt oppe i hende og blev deroppe til jeg var helt tømt. Det var nu dejligt når det var så lækker en pige. Har ikke haft muligheden for at være sammen med hende siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johndavidjohn2017 81 Skrevet 4. Oktober Har prøvet 3 gange med danske unge piger (23-26 år) - jeg var 55 år - hvor de helt uopfordret fra min side tog fat i pikken og førte mig ind uden kondom og uden aftale på forhånd. Var dengang overrasket med nød det til fulde uden protester. De 2 så jeg 2-4 gange, men den tredje mødte jeg cirka en gang om måneden i et års tid. Ret ubetænksomt fra min side, men tænkte med pikken dengang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 9. Oktober Det har jeg godt nok aldrig prøvet, en enkelt gang har jeg måtte spørge efter kondom for hun brugte dem ikke tror jeg, i alt fald måtte hun under sengen for at finde dem. Det var ikke en dansk pige dog. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Berga234 0 Skrevet 9. Oktober Hvilke slags klinikker er det I har været på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
salla123 139 Skrevet 11. Oktober Besøger en ja førstegang kom da vi stod nøgne og skulle i sengen vi stod tæt hun holdt om lille mand viskede ,skal du ha gummi, behøver ikke ... hun smilte glad ,,kan bedst lide uden,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg