Gangbang-milf 678 Skrevet lørdag klokken 14:02 (edited) Så er jeg over det månedlige, så vil da lige holde mine frække gangbang. Skal du med? Jeg glæder mig i hvert fald til at blive godt brugt. Gangbang i Vejle: Tirsdag d. 7 oktober 19:30-21:00 Onsdag d. 8 oktober 12:00-13:30 Kun 1000 kr. For 1,5 times fræk gangbang. Ikke mulighed for analsex til gb denne gang. Og maks 8-10 deltagere. Hvis alle dukker op forlænger jeg tiden til 2 timer, så jeg kan nå at nyde at blive godt brugt af alle jer frække mænd. Ønsker du at kigge på, med mulighed for at komme ud over mig eller i min mund, koster dette 400 kr. kvinder gratis adgang Ønsker man alenetid med mig er dette muligt inden og efter gangbang. Spørg for mine priser. Dog begrænset tid til alene-møder denne gang. Og skal gerne bookes senest dagen før ❤️ ❤️ Lidt om mig: - 41 år - 172 cm - 63 kg. - dejlige, naturlige bryster. - Fræk røv. - Ekstrem liderlig og sexhungrende. Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming…… Hvis man er sikker på at være sygdomsfri, så er kondom valgfri. Jeg har kondomer i tre størrelser. Der serveres øl og vand. Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️ Er du klar at gennemkneppe min frække mis og mund, så skriv til: [email protected] Noter gerne 7. oktober eller 8. oktober i emnefeltet ❤️ Meld dig kun til hvis du ved du kan deltage den dag. #gangbang #milf #Vejle #sperm #mouthfuck Redigeret lørdag klokken 14:05 af Gangbang-milf Fejl i tekst 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 678 Skrevet for 9 timer siden Stadig ledige pladser til gb ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigshot 0 Skrevet for 9 timer siden Hvor mange er tilmeldt endnu? Kunne måske være interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 678 Skrevet for 6 timer siden Bigshot skrev, for 2 timer siden: Hvor mange er tilmeldt endnu? Kunne måske være interesseret. Skriv gerne til min mail. Nemmere at holde styr på så ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg