WilliamH 0 Skrevet 4. Oktober Jeg er ikke god til at lave anmeldelser. Det indrømmer jeg blank, men jeg værdsætter hver og en jeg læser - så det er jo på en måde dobbeltmoralsk. En dag hvor jeg havnede i Esbjerg, fik jeg hurtigt en aftale med Sexy Viki. For mig personligt var hun ikke "Sexy" og det er absolut en smagssag, I know. Jeg gik ind alligevel fordi jeg simpelthen var så ....... og tænkte det stadig kunne noget. Hun insisterede på pengene først. jeg har læst anbefalingerne om den del, men ikke oplevet noget negativt endnu - før denne gang. Trods alt aftalt over SMS inden jeg ankom, er det mit indtryk at hun spillede dum lige så snart hun fik pengene. Og kunne ikke lave noget GFE, B2B-massage mm. som ellers aftalt. Jeg oplevede at hun blev sur på mig da jeg så fortalte hvad jeg ville have, som sjovt nok var kommunikeret over SMS, og hun så sagde at det kan hun ikke (B2B-massage sagde hun at det er svært når hun er så stor, hvilket jeg ville mene hun skulle have sagt nej til på SMS, så ..). For at det ikke skal være løgn, oplevede jeg at hun nærmest skældte mig ud. Hævede stemmen og sagde "jeg har ingen problemer med nogen kunder. Alle kunder er tilfredse hos mig, så det er dig den er galt med". Hun ville ikke give mig pengene igen, men sagde at jeg jo bare kan få en sutter alligevel og tiden går ooooog så videre .. Nej tak - og jeg følte mig hustlet. Er man til store piger og bare gerne vil have noget at skyde i. Så er hun sikkert fin. Men har du ønsker om lidt GFE, noget sensuelt, massage eller lignende, så find en anden - også selvom hun siger at hun godt kan det. Pengene efter akten. Go' weekend - det her var bare min oplevelse. Ønsker I får bedre oplevelser end jeg fik denne gang https://annoncelight.dk/showad/411903 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 69 Skrevet 4. Oktober At give pengene efter akten? Det har jeg aldrig hørt om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WilliamH 0 Skrevet 20. Oktober Det er jeg både blevet anbefalet og har set det anbefales tidligere :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 938 Skrevet 23. Oktober (edited) Ingenved skrev, den 4.10.2025 at 15:34: At give pengene efter akten? Det har jeg aldrig hørt om. Det er sket to gange for mig og det har i begge tilfælde været hos piger som jeg havde besøgt adskillige gange inden og som jeg oplevede særlig kemi med. Men aldrig ved første besøg og de fleste steder også før selvom jeg har været der tidligere. Redigeret 23. Oktober af Hr Lille Niels Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg