boogieman 17 Skrevet 4. Oktober (edited) I sommers besøgte jeg Isabella. Billederne er en fuser.Det er hende, men utroligt stærkt photoshoppede. Dækker selvfølgelig de mange "lavtstatus" tatoveringer, men du bliver skuffet.Jeg gjorde det i hvert fald. Hun har nogle nye billeder på SG - du skal ikke tro, du møder en femme fatale, en blondine i kort læder nederdel...Du møder en Vestegnen type på cirka 45 år. Jeg går meget op i det visuelle. Men blev, fordi min hjerne ikke tænker rationelt. Intet at beklage over serviceniveauet. Hun er serviceminded og leverer ægte kærestesex. Gentagelsesrisiko : kun hvis det er gratis eller maks 700 kr i timen. https://www.seductiongirls.dk/pigerne/isabella/ Redigeret 4. Oktober af boogieman 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest GFE Skrevet 4. Oktober Jeg har besøgt Isabella mange gange og synes hun er noget af det dejligste. Det jo fair at komme med sine synspunkter efter et besøg - men der jo ingen grund til at skrive nedgørende og decideret dumme ting. Der står jo i hendes profil at kroppen er udsmykket. Og hvis du ikke kunne lide hvad du så, hvorfor takkede du så ikke pæn nej og gik igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
boogieman 17 Skrevet 4. Oktober Som jeg sagde i en anden tråd, om en anden prostitueret, er billederne misvisende. Punktum. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thorell77 27 Skrevet 4. Oktober boogieman skrev, for 1 time siden: Som jeg sagde i en anden tråd, om en anden prostitueret, er billederne misvisende. Punktum. Japp, det är ju fritt att tycka det man vill. Men då ställer jag mig på andra sidan…Lägger man till de tatueringarna som Isabella säkert vill dölja av många bra anledningar, samt lägger till det fina ansiktet som man inte heller får se på hennes profil, så tycker jag att bilderna stämmer klart bra! Och hennes ålder känner jag också stämmer helt OK med profilen hennes…Och hennes service..WOW, där finns det inget att gnälla på. Kanske att vi svenskar inte har lika höga krav som er danskar, men jag och många med mig tycker att Isabella är topp!! Och vi är bara väldigt glada över att hon och många andra danska tjejer vill hålla på med detta! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg