Candy Cane 602 Skrevet 4. Oktober (edited) Jeg har lokket flotte og frække Isabella i fordærv, og vi vil nu invitere jer til hendes første GB sammen med mig fredag 17/10. Vi glæder os allerede! Se flere billeder af os her: 70210026.dk/isabella 70210026.dk/candy Tid & sted: Fredag 17/10 fra 16.30-18 på Pussygalores Lyngbyvej 231A, 2900 Hellerup Pris: 1500.- for 1,5 times GB med 2 piger og lidt forfriskninger Vi har sat et max på 10 deltagere til dette event Alt er med kondom også blow Der er altid mulighed for et bad før og efter. Ønsker du et før, så kom gerne i god tid For at booke: Skriv et navn, alder samt at du vil booke til GB på enten mail [email protected] eller 5019 3215 Vi glæder os max til at se jer! - Isabella & Candy Redigeret 4. Oktober af Candy Cane 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 6. Oktober Swarley skrev, for 22 timer siden: Lækkert dreamteam Mange tak får vi glæden af dig også? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 6. Oktober Candy Cane skrev, for 3 timer siden: Mange tak får vi glæden af dig også? Helt sikker, hvis jeg kan få det til at passe i kalenderen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
½angel 1634 Skrevet 7. Oktober Åh, lækkert, hvor ville jeg gerne se Candy styre Isabella ind i denne GB-verden. Men kan desværre ikke få det til at passe i kalenderen. Men vil til enhver tid anbefale andre brødre til at kigge nærmere på dette arrangement, I vil ikke fortryde det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest @Peter Skrevet 8. Oktober Det bliver ikke bedre - vildeste piger man bare ikke kan få for meget af… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 13. Oktober Der er stadig et par få ledige pladser, så kom frisk drenge! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 13. Oktober Jeg har netop tilmeldt mig, så jeg håber at jeg har fået en af de pladser - og så skal jeg nok komme friskt, det lover jeg! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 15. Oktober MickeyM skrev, den 13.10.2025 at 21:35: Jeg har netop tilmeldt mig, så jeg håber at jeg har fået en af de pladser - og så skal jeg nok komme friskt, det lover jeg! Ja da jamen det vil vi da glæde os til! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 602 Skrevet 15. Oktober ½angel skrev, den 7.10.2025 at 04:14: Åh, lækkert, hvor ville jeg gerne se Candy styre Isabella ind i denne GB-verden. Men kan desværre ikke få det til at passe i kalenderen. Men vil til enhver tid anbefale andre brødre til at kigge nærmere på dette arrangement, I vil ikke fortryde det. Det var da ærgerligt, men måske næste gang! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest @Peter Skrevet 15. Oktober Har fået kalenderen til at gå op - er der ledige pladser til dette lækre arrangement? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg