Hop til indhold
Pite

Findes det, i det jyske?

Recommended Posts

Når jeg træder ind i et SM-Rum første gang, er der nogen bestemte ting jeg kigger på.

Der er nogle basale ting, der skal være i ordren for, at jeg har lyst til, at lege i et SM-Rum.

Vil prøve, at liste dem herunder:

•      Der skal være rent og pænt, gider ikke lugten, af gammelt skidt og fugt.
  • Sikkerheden skal være i orden, kors, manchetter, kæder og andet til opbinding skal kunne holde.
  • Der skal være et rimeligt udvalg, af legetøj/SM møbler, et kors gør det ikke alene.
  • Er også lidt bekvem, det skal ikke være en pinsel i selv, at værre bundet op, eller spændt fast. Det fjerne fokus fra selve SM-legen.
  • Det er rart med et bad, før og efter.

Ved godt det begrænser de steder jeg gider komme kraftig, men kan jeg ikke få en fuldendt oplevelse, så vil jeg hellere undvære. Har det sådan, at er der noget som irriterer mig, kan jeg ikke holde fokus og legen bliver halv.

Og så er jeg træt, af de steder der skriver, at de har SM faciliteter og så er det bare et kors i den ene ende af hyggerummet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse skrev, for 37 minutter siden:

Ja men hvad for steder har du været, der har været ok og ganske tilfredsstillende ?? 

Besøgt et par steder i København, i Odense og Tyskland som har været ganske fine. Der var også et i Esbjerg på et tidspunkt, men lukket for flere år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er virkelig mangel på de steder i Jylland og på Fyn desværre... utrolig stor mangel.... hvad er det for et sted du var i Odense ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse skrev, 1 time siden:

Ja der er virkelig mangel på de steder i Jylland og på Fyn desværre... utrolig stor mangel.... hvad er det for et sted du var i Odense ?

https://villabella.dk/vb2/ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det tænkte jeg nok.. er også det eneste det næsten  kunne være.... men er da heldigvis også et dejligt sted :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasse skrev, 1 time siden:

Hvem af de to dejlige kvinder.

fortrækker i når i er til SM og dominans ???

Sandy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...