Hop til indhold

Findes det, i det jyske?

Featured Replies

Skrevet

Når jeg træder ind i et SM-Rum første gang, er der nogen bestemte ting jeg kigger på.

Der er nogle basale ting, der skal være i ordren for, at jeg har lyst til, at lege i et SM-Rum.

Vil prøve, at liste dem herunder:

•      Der skal være rent og pænt, gider ikke lugten, af gammelt skidt og fugt.
  • Sikkerheden skal være i orden, kors, manchetter, kæder og andet til opbinding skal kunne holde.
  • Der skal være et rimeligt udvalg, af legetøj/SM møbler, et kors gør det ikke alene.
  • Er også lidt bekvem, det skal ikke være en pinsel i selv, at værre bundet op, eller spændt fast. Det fjerne fokus fra selve SM-legen.
  • Det er rart med et bad, før og efter.

Ved godt det begrænser de steder jeg gider komme kraftig, men kan jeg ikke få en fuldendt oplevelse, så vil jeg hellere undvære. Har det sådan, at er der noget som irriterer mig, kan jeg ikke holde fokus og legen bliver halv.

Og så er jeg træt, af de steder der skriver, at de har SM faciliteter og så er det bare et kors i den ene ende af hyggerummet.

Skrevet

Ja men hvad for steder har du været, der har været ok og ganske tilfredsstillende ?? 

Skrevet
  • Author
Lasse skrev, for 37 minutter siden:

Ja men hvad for steder har du været, der har været ok og ganske tilfredsstillende ?? 

Besøgt et par steder i København, i Odense og Tyskland som har været ganske fine. Der var også et i Esbjerg på et tidspunkt, men lukket for flere år siden.

Skrevet

Ja der er virkelig mangel på de steder i Jylland og på Fyn desværre... utrolig stor mangel.... hvad er det for et sted du var i Odense ?

Skrevet
  • Author
Lasse skrev, 1 time siden:

Ja der er virkelig mangel på de steder i Jylland og på Fyn desværre... utrolig stor mangel.... hvad er det for et sted du var i Odense ?

https://villabella.dk/vb2/ 

Skrevet

Ja det tænkte jeg nok.. er også det eneste det næsten  kunne være.... men er da heldigvis også et dejligt sted :)

Skrevet

Hvem af de to dejlige kvinder.

fortrækker i når i er til SM og dominans ???

Skrevet
  • Author
Lasse skrev, 1 time siden:

Hvem af de to dejlige kvinder.

fortrækker i når i er til SM og dominans ???

Sandy

Skrevet

Okay nogen speciel grund til du mener det ?? :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.