Hop til indhold

Nye Olivia

Featured Replies

• 2 months later...
Skrevet

Hej 

Hun ser næsten for godt ud til det er sandt men igen man er blevet overrasket før.

Men stadigvæk ingen der har besøgt hende ? 

Det kunne være rart hvis der var et billede med hende hvor hun havde en avis i hånden eller noget som indikerede det er ægte fotos. 

• 5 months later...
Skrevet

Da jeg er stor nyder af en god massage efterfulgt af mere konceptet, prøvede jeg at række ud til Olivia. Relax og Wellness massage, med mulighed for FP, hvis lysten skulle komme over mig.

Hun svarede hurtigt, fik hurtigt afklaret at pris var inkl FP, som egentlig blev hendes fokus. Spurgte indtil om der blev brugt olie til massagen, og så blev hun stille..

jeg har ikke prøvet igen, da jeg mest af alt benytter disse muligheder med primær fokus på massage efterfulgt af mulighed for sex. Ikke omvendt. Og netop fordi Olivia blev fokuseret på FP delen, føler jeg, at relax/wellness massage ikke ville være den kvalitet jeg ønsker.. jeg kan sagtens tage fejl..

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er hende på billederne.

Tænker ikke man skal vælge hende for massagen. Jeg har besøgt hende 5 gange og der har på intet tidspunkt været snak om massage. God, dejlig og nærværende sex. Alt med kondom.

Men sød kvinde. Taler ikke rigtig engelsk, hun bruger en oversætter.

Redigeret af GPElske

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.