champ69 95 Skrevet 3. Oktober Forleden besøgte jeg Maria og jeg må sige, at jeg er ganske tilfreds. Jeg havde ellers holdt mig tilbage med at besøge hende, eftersom at der er en del mindre gode anmeldelser. Men jeg kan ikke pege på noget negativt. Tværtimod, så havde jeg en god oplevelse. Hun gjorde alt hvad jeg bad om, hun var imødekommende og sød. Lige fra da jeg kom ind til at jeg gik, så var hun super sød og prøvede sit bedste med at gøre det til en god oplevelse. Hvis man er til tynde kvinder med stramme silikone bryster, så er hun et besøg værd. Min opfattelse er at man langsomt bygger bedre og bedre oplevelser med hende gang på gang. Hvilket jeg siger ud fra min oplevelse, at jeg fik hende til at justere ting gennem seancen, og der var hun ret god til at lytte og tilpasse sig. Til folk som er til GFE, så er det nok ikke her man skal sættes sine forhåbninger. Men det synes jeg heller ikke der bliver skiltet med. https://nympho.dk/n14947/4584/party-girl-100-real-photos 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niceguyhimself 97 Skrevet 3. Oktober Er det et diskret sted, syntes hun ser vildt lækker og fræk ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ69 95 Skrevet 3. Oktober Det var ok, ikke super diskret, men heller ikke super obvious. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg