Hop til indhold
Kakam1980

Afslappende helkropsmassage opdatering

Recommended Posts

Så begyndte weekenden, og BUM det er ALTID godt med en god afslappende massage :) 

Link:
https://annoncelight.dk/showad/392455

Jeg har nu besøgt "Nanny" en del gange siden mit første besøg april 2025, da jeg er super mega meget tilfreds og tilpas med "Nanny"´s massage. Det kan være en hård gang massage, såfremt du beder om det, ellers er det normale berøringer, hvor "Nanny" får ens muskler til at slappe af.

Kontakt:
Aftalen med "Nanny" foregår fortsat via sms på dansk, hvilket er nemt, dog talte jeg kun engelsk med "Nanny" før, under og efter massagen. Hvorfor jeg antager, at "Nanny" bruger oversættelses app, til at svare på dansk i sms´en.

Link fra min første anmeldelse:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/198887-afslappende-helkropsmassage/?tab=comments#comment-1694134

Anbefaling:
Jeg kommer helt sikkert igen hos "Nanny", såfremt mine muskler gør ondt.

God dag til Alle :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det er hende der er ude på en gård langt ude på landet, så har jeg besøgt, godt nok en anden annonce tekst. 
Jeg synes ikke det var nogen fantastisk oplevelse og har ikke været der siden, bevares hun er sød men altså ikke noget jeg behøver besøge igen

Redigeret af Sunes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er "Nanny" ude på en gård i området omkring Aars, som jeg anmelder Sunes :-)

Øv med din oplevelse hos "Nanny", oplevede du massage af din hovedbund? Det takker jeg nej til, da "Nanny" begyndte med det, under mit første besøg, og det føltes ikke rart.

Efterfølgende har jeg kun modtaget massage af mine ben, arme, ryg og skuldre, hvilket har været super godt for mig, da jeg er i træningsforløb med styrke og løb :)

God dag :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Sød og smilende kvinde en som jeg godt kunne være sammen med privat.                                                                                                                                                                                              

Massagen var ikke det bedste jeg har prøvet men heller ikke det værste.

Stedet er langt ude på landet så der er nem at finde parkering :) Det værste ved stedet er at der bor andre i huset. Det ses i gangen hvor der står herresko og der hænger tøj. 

Prisen er til gengæld ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kakam1980 skrev, den 3.10.2025 at 13:33:

Så begyndte weekenden, og BUM det er ALTID godt med en god afslappende massage :) 

Link:
https://annoncelight.dk/showad/392455

Jeg har nu besøgt "Nanny" en del gange siden mit første besøg april 2025, da jeg er super mega meget tilfreds og tilpas med "Nanny"´s massage. Det kan være en hård gang massage, såfremt du beder om det, ellers er det normale berøringer, hvor "Nanny" får ens muskler til at slappe af.

Kontakt:
Aftalen med "Nanny" foregår fortsat via sms på dansk, hvilket er nemt, dog talte jeg kun engelsk med "Nanny" før, under og efter massagen. Hvorfor jeg antager, at "Nanny" bruger oversættelses app, til at svare på dansk i sms´en.

Link fra min første anmeldelse:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/198887-afslappende-helkropsmassage/?tab=comments#comment-1694134

Anbefaling:
Jeg kommer helt sikkert igen hos "Nanny", såfremt mine muskler gør ondt.

God dag til Alle :-)

Det var da et par lækre beskrivelser.

Ved du om det er tilladt at røre under massagen eller HJ? 

Mvh

Fisselars

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...