Hop til indhold
Guest Stemplet

Absolut Girls, der findes absolut bedre

Recommended Posts

Guest Stemplet

Nogen anmeldelser er efterhånden blevet skrevet om dette sted, så vil ikke gentage med rejse detaljer, adresse osv. 

Anmeldelsen er MIN subjektive vurdering, så hvad jeg finder godt og skidt er ikke nødvendigvis det andre oplever.

 

Meningen var et besøg hos nogen længere sydpå, men erhvervet tillod mig ikke dette denne gang, så måtte tænke hurtigt og valget faldt på Absolutgirls, mange gode skriv om stedet, så forventningerne var høje. (Første lektie skulle læres her)  :huh:

Var der en torsdag, ankom ved åbningstid. Blev modtaget af en kraftig pige, ikke en dyt engelsk, nå men fik afleveret 100 stærke og fik udleveret en habbit og tøfler. Efter omklædning måtte jeg finde hende som modtog og spørge om en rundvisning var mulig og om hvor afvaskning foregik. Fik en rundtur og fremvist alle faciliteterne, whirlpool var kaput, buffeten tom (kaput). Hmm, tænkte jeg, men hvad, havde klædt om så fik mig et tiltrængt bad og satte mig op til pigerne i sofaen, de ryger som skorstene, heldigvis er jeg som eks-ryger overbærende med det og kan holde det ud, men kan forestille mig at nogen vil få for meget af det. Stemningen var meget mut til at starte med, men efter lidt snak og hygge med dem alle sammen blev det lidt bedre og hygsomt. 

 

5 piger var på arbejde, kun 2 af dem ville jeg sige var lækre, men som altid når jeg går på flat-rate så er målet en tur med alle pigerne.

Kan ikke huske navne desværre, ærgeligt de ikke har en hjemmeside man kan genopfriske hukommelsen med. Jeg var der i 6 timer og nåede at tage mig 9 x bad efter det første. Så man må sige jeg fik hvad jeg kom for. Det var en blandet fornøjelse og lysten til at skrive om det er ikke eksisterende så skuffet kan man sige jeg er. Stemningen er god og pigerne er søde og friske, man får god tid med dem tit mere end 30 min, men stedet virker bare så nedslidt at det tager den gode oplevelse væk. Det er faktisk synd når man tager pigernes humør i betragtning. Kun en (den lækreste) var fraværrende og det virkede ikke som hun havde lyst til at værre der.

Fra jeg kom til jeg gik, (12-18) var der i alt 5 mænd som kom, så fordelingen har været kanon.

 

Vil jeg komme der igen, NEJ! Faktisk vil jeg hellere undvære end at gentage. Er jeg syd for elben en anden gang så køre jeg de par timer ekstra.

Der andre herinde der mener anderledes, men må indrømme at det der skrives ligger langt fra min oplevelse. Som sagt er den min subjektive oplevelse, kan være jeg har været uheldig  :(

 

God påske derude!

Stemplet

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Kan sagtens sætte mig ind i hvad du skriver!

Var der for kort tid siden. Spa virkede nu der :-) men det virker som om, man ikke sætter ting i stand

Buffeen er også jævnt nedadgående, ja egenntlig nærmest ikke eksisterende!

Men modsat dig, kommer jeg nu gladeligt igen! og det skyldes den del af dine ord du ikke vægter så højt. Nemlig pigernes humør, tilgængelighed og næsten ingen tidspres i rummet. Det er unik for en flatrate at pigerne pludrer sådan løs, har et godt humør gladelig tager med i sauna spa bruser og det hele. samt næsten ingen tidspres og meget stor tilgængelighed.

Så lever jeg med faciliteter går lidt ned af bakke, ingen buffet ( bestiller pizza) og det ikke særlig store antal piger.... det sidste er lidt fesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem, der har udtalt mig positivt om stedet. Nu har jeg ikke haft lejlighed til at komme der igen siden, men jeg tror egentlig nok, at Stemplets observationer passer meget godt med mine egne. Men vi er jo alle forskellige, og lægger vægt på forskellige ting. Nogen foretrækker at selve stedet og indretningen skal være lækker og luksuriøs. Det er lidt samme diskussion, der er omkring P-Club versus de private steder i Flensburg. Jeg har det mere som LF, at stemningen og de søde piger betyder rigtig meget, så de lidt nedslidte lokaler bliver ikke det, der holder mig væk i fremtiden. Stemplet vægter anderledes, og det skal han jo have lov til :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Kommer gerne med en uddybbende grund til hvorfor jeg foretrækker som jeg gør. Intet er ment nedladene og håber ikke at jeg støder nogen herinde,

hensigten er ihvertfald det modsatte. Men kan ikke sammeligne bedre. 

 

En sammenligning med det vi kender :-)

Bilen skal have en velsmurt motor og spinne som en kat, stemplerne skal  glide op, presse safterne sammen indtil gnisten antænder og herlighedens kraft kommer til udfoldelse i form af et ordentlig drøn ;-) Men køreglæden for mig er ikke kun motorens respons, saft og kraft. Styrettøjet, gear, ophæng og bilens linier/design er i den grad med til at give mig en total oplevelse.

Hvis bilen er rusten, interiør smudset og sæderne flået så mister jeg fokus på det som det hele handler om, nemlig motoren og hjertet. (Pigerne)

En mark ræser og er sjov, men så er det vidst også bare det. 

 

At mange andre synes stedet er godt, forstår jeg udemærket. Essensen som er pigerne (motoren), må man sige er yderst velsmurt og fantastisk "service", men for mig og min snobbede karakter skal der kræses om detaljerne ligesåmeget ;-). Et ramponeret spisested med udsøgte retter men elendige lokaler kan have samme effekt på mig.

Som sagt alt er jo subjektivt. Synes jeg har været meget ærlig og berettet og hvad man reelt kan forvente af stedet :-)

 

Inden Nille kommer springende :D  så ved jeg godt at FKK giver mig  det jeg kan lide, men som biltester skal jeg prøvekøre mange. Det er økonomien ikke til på FKK :-)

Luskus giver jeg mig selv lejlighedsvis.

 

Stemplet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Inden Nille kommer springende :D  så ved jeg godt at FKK giver mig  det jeg kan lide, men som biltester skal jeg prøvekøre mange. Det er økonomien ikke til på FKK :smile:

Luskus giver jeg mig selv lejlighedsvis.

 

Stemplet 

 

Hæhæ, Ja FKK er det rene luksus, fx. oplevelserne er store hos Artemis, World og Oase...

som kan sammenlignes limousiner med privat chauffør :D  og pigerne i limousinen, er flotte og spinder som en Lamborghini :D

 

men man får meget for pengene på flatrate hvis man kan sænke forventningerne, pris og kvalitet plejer at gå hånd i hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Stemplet

Du har fuldstændig ret Nille. Er også uretfærdigt jeg beder om så meget, en Kia er og vil aldrig komme på niveau med en ferrari.

Meeeen mener nu er der er flate-rates i en smule bedre tilstand og klasse. Det er dog bare mere syd og vest man finder dem. køretid og ærinder er en væsentlig faktor for mange også. Jeg for eksempel ikke selv længere en Hamburg for narrestreger hvis jeg ikke har andre ærinder. Alibiet skal være i orden inden afgang ;-)

Redigeret af Stemplet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Tror nu ikke, der er nogen der er stødt over dine skriv Stemplet :smile: mange af de ting du nævner, har jo også været nævnt i tråden. Jeg skrev selv, hvis klubben lå ved siden af totalklubberne ville jeg vælge dem. Men på en endagstur er det Optasia/fantasy lounge den skal konkurrere med og her vinder den stort

 

Nu har jeg ikke prøvet pauschal klubberne, men er af den overbevisning at hyggen og turene i rummet ikke ligger på niveau med Absolut. Altså man går lidt ned i den ene kvalitet for at få lidt mere af den anden kvalitet. Derudover betaler du 150 Euro dernede, det kan du desværre ikke på Absolut (læs: de sidste 50 euro kunne hæve buffet og vedligeholdelses stand) og et par Euro til hjemmeside, for dælen det er træls de ikke har det!

 

Har været på Absolut idag. Havde et enkelt rum på 20-25 min men også et på 1 time og et par stykker på 45 min. Med kys lækker varm sex og hygge, Ja FKK 30 min go home, kan slet ikke være med :smile: Skøn dag med pigerne, andet kan jeg ikke sige!

 

Men faciliterne…. milde moses…. Spaen var ikke kommet til at virke endnu. Årsagen ligger i Katja (hende den meget buttede) havde tændt for alt på en gang. Tørretumbler, vaskemaskine, elkedel, sauna og spa så lortet var brændt sammen. Der kommer en og laver det i morgen (også påskefri Tyskland) Udover det, så havde supermarkederne lukket, så de var løbet tør for mange ting. Så fra at være en ringe buffet normalt ,var der idag ingen buffet. Deres ellers vældig fine kaffemaskine var brudt sammen og var blevet erstattet af en 100-200 kr model, der bare laver almindelig kaffe. Ja efter kl 1800 var de løbet helt tør for kaffe :sad:

 

Det kunne jeg sagtens have været utilfreds med, da jeg sad i Rusten bil som ikke var særlig flot designet og hundehår på betrækket….. men men men der lå en 7.0 v8 motor under hjelmen med 600 hk og jeg synes det var hamrende fedtat smide pedalen i bund og blive smidt tilbage i sædet. Også mere fedt end hvis det havde været en lækker flot bil med en 3.0 V6 med 250 hk. 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fuldstændig ret Nille. Er også uretfærdigt jeg beder om så meget, en Kia er og vil aldrig komme på niveau med en ferrari.

 

 

Næææ... en Kia forventer man starter hver gang :D

 

LF: Nu har jeg også været forbi TC Hannover et par gange, og jeg kan også godt lide stedet. Men hvad faciliteter som spa pg pool angår, ligger de da under Absolut, simpelt hen fordi der ikke er nogen. Jeg synes heller ikke stemningen er help på højde med Absolut.

 

Hvad angår Pauschalclub (Münster) så ja, selve faciliteterne er i bedre stand osv. Men jeg synes det er sværere at komme i kontakt med pigerne. Så vidt jeg husker skriver de direkte på hjemmesiden, at man selv skal henvende sig til dem, og selv om der er flere piger, er der også langt flere mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næææ... en Kia forventer man starter hver gang :D

 

LF: Nu har jeg også været forbi TC Hannover et par gange, og jeg kan også godt lide stedet. Men hvad faciliteter som spa pg pool angår, ligger de da under Absolut, simpelt hen fordi der ikke er nogen. Jeg synes heller ikke stemningen er help på højde med Absolut.

 

Hvad angår Pauschalclub (Münster) så ja, selve faciliteterne er i bedre stand osv. Men jeg synes det er sværere at komme i kontakt med pigerne. Så vidt jeg husker skriver de direkte på hjemmesiden, at man selv skal henvende sig til dem, og selv om der er flere piger, er der også langt flere mænd.

 

KIA= killed in accident

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Røde det er også det jeg skriver. Altså der ikke er gode faciliteter på TCH. Grunden til det er min favoritklub, ligger i kombien hyggen, pigernes udseende og mængden af piger. Jeg har haft fantastisk ture på TCH, men anbefaler netop Osnabruck, hvis du vil have federe faciliteter. I Osnabruck har hyggen bare ikke været på højde med TCH, de gange jeg har været der og det er jo det alfa omega for mig :smile:

 

Rummene og snakkene har minimum været samme niveau på TCH som på Absolut de gange jeg har været der. Dog tager pigerne almindeligvis ikke med i Sauna på TCH, men er blevet tilbudt det en enkelt gang af en pige. 

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter en del besøg hos Absolut har jeg dannet mig et billede.

Jeg finder ikke stedet nedslidt i forhold til mange andre steder, det er ikke tip top men det går an, bedre end andre steder jeg har besøgt. Desværre er der noget mug i poolområdet.

At spaen ikke virker har jeg ikke oplevet.

Buffeten er ikke god ; men man kan bestille en pizza ude i byen.

Hvad pigerne angår må man sige," hvad får jeg for 100€ en hel dag"?

Katja er lidt kraftig men er altid i godt humør, en rigtig sjov pige. De andre veksler lidt; men man finder ikke mange gudinder til den pris.

Til gengæld har de som oftest god tid.

Du skriver du var i bad 9 gange så jeg formoder at du var med pigerne 8 gange, ikke dårligt for 100€.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give Gungner ret. Til prisen er Absolut fantastisk, og jeg håber på at få chancen for at tage derned igen. TCH ligger dog i samme prisklasse, men man kan tage en endagstur til Absolut, i hvert fald når man bor i Sønderjylland. TCH har for mit vedkommende mere været fordi jeg kom den vej forbi i andet ærinde. Jeg ville ikke begynde at køre helt der ned kun for det. Hvad Osnabruck angår, så kommer jeg ikke så tit den vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da poolet en del i deres svømm.. satans stavekontrol! Jeg mener , jeg har svømmet en del i deres pool. :-P  :-P

Poolen er udmærket efter min mening. Selvfølgelig har man ikke sex i hverken svømmepøl eller Whirlpool.

 

Synes ikke jeg har set nogen omtale:

 

sowie als Highlight unsere Schwimmhalle mit einem großen Swimmingpool 10 m x 5 m 

 

Det skulle da ellers være deres top attraction?

 

http://www.modelle-hamburg.mobi/locations/12198.html

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...