Pepsimax 75 90 Skrevet onsdag klokken 23:56 Hej folkens nogle der har besøgt hende her og vil dele lidt info om pigen og besøgt Synes hun ser okay ud hvis det er hende man møder https://annoncelight.dk/showad/422048 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder92 3 Skrevet torsdag klokken 05:35 Besøgte hende i Bjerringbro for et halvt års tid siden. Var ikke 100% sikker på om billederne er af hende. Men pigen jeg blev mødt af var både lille og slank. Hun var som sådan flink nok men der var ikke meget indlevelse og hun kyssede ikke. jeg havde på fornemmelsen at det bare skulle overståes. 5/10, ikke det værste besøg men skal jeg smide 800-1000 Kr på en oplevelse, så vil jeg da gerne have mere for pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet torsdag klokken 07:10 Okay tak for svaret hun komme af listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 90 Skrevet fredag klokken 00:31 Hun skriver hun er fra Vietnam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg