DenAndenFredagsbar 77 Skrevet 1. Oktober (edited) Så er der atter Fredagsbar! Det er nu fast den anden fredag i hver måned og dermed et fast tilbagevendende månedligt arrangement. Næste gang er: FREDAG 10. OKTOBER og vi mødes fra kl 17:00 og har stedet til kl. 23:00 Fredagsbar for sexarbejdere og sexkøbere (i bredest mulige forstand) i hjertet af København – med mad, bobler, Blowjob Bingo og en løssluppen stemning uden fordomme. Er du ny, nysgerrig, genganger eller VIP? Så kom og vær med – vi mangler kun få deltagere før vi er fuldt booket! Kvinder deltager gratis – mænd betaler 400 kr. (200 kr. for medlemmer) Diskret, hyggeligt og lige midt i byen. Booking foregår via email – info på hjemmesiden: DenAndenFredagsbar.dk Eva er værtinde, og der kommer (i skrivende stund) yderligere 4 kvinder. Som noget nyt kan alle deltagende Kvinder sælge alene-tid hvis de ønsker det. Har disse Kvinder lyst til at lade jer vide at de kommer, så skriver de det selv her i tråden, og I kan kommunikere med dem direkte hvis I har spørgsmål til priser og ydelser osv. Vi stiller sådan set bare muligheden og lokalet til rådighed. Er du hun og har du lyst til at deltage, enten denne eller en anden gang, så kontakt Eva via email i første omgang. Der er fra september mulighed for VIP medlemskab med flere fordele, men disse VIP-pladser er dog udsolgt for august. Vi glæder os til at se både nye og kendte ansigter! Frække tanker og kærlige kram... og Low-Fives til husbehov fra Eva, Lena, Fredagsbarbarer og -barbarinder Redigeret 1. Oktober af DenAndenFredagsbar 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 1. Oktober Ihhh glæder mig til at opleve min første fredagsbar, hvor det også er muligt med alenetid. ❤️ 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 701 Skrevet 1. Oktober Ihhh glæder mig til at opleve min første fredagsbar, hvor det også er muligt med alenetid. ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 1. Oktober Tror da godt lige at jeg kan slå et smut forbi den aften Det der blowjob bingo lyder sjovt 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1212 Skrevet 1. Oktober Jeg rammer min femte fredagsbar - det er vel os en form for jubilæum Og deltager også. Alenetid er muligt. Ved du på forhånd du gerne vil have lidt alenetid, så giv mig gerne et prej 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 632 Skrevet 1. Oktober Dillermand Junior skrev, for 26 minutter siden: Tror da godt lige at jeg kan slå et smut forbi den aften Det der blowjob bingo lyder sjovt Ja bare vi får en ny opråber, der ikke tager alle præmierne selv Hvis det sker kunne jeg også finde på at "kigge forbi" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 1. Oktober Både @SiaUngQ og @Gangbang-milf det bliver da en fest af en aften 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 1. Oktober Mister12 skrev, for 2 minutter siden: Ja bare vi får en ny opråber, der ikke tager alle præmierne selv Husk ligesom at deltage i OL det er en ære bare at få lov til at spille med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 626 Skrevet 5. Oktober Det skal nok blive en hyggelig aften med de 2 værtinder @SiaUngQ og @Gangbang-milf kan kun varmt anbefale alenetid med dem begge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 632 Skrevet 8. Oktober Ja nu har jeg også tilmeldt mig Ikke for at sige noget @SiaUngQ, men det bliver mit nummer 10 Satser på du sætter dig på Fætter højben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 77 Skrevet 8. Oktober Der er for første gang ikke udsolgt, så det med at holde det en gang om måneden virker efter hensigten - HURRA! Jeg har haft lidt tekniske vanskeligheder der intet har med Fredagsbar at gøre, men har været ude af stand til at oprette nye deltagere og/eller svare på emails. Men nu spiller jeg det som det plejer her på kontoret, og forhåbentlig har alle interesserede nu fået svar på deres emails og sms'er. Glæder mig! Vi ses om lidt nærmest Kærligst, Eva 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 626 Skrevet 9. Oktober Så er det i morgen det går løs, da jeg ikke kan deltage vil jeg vil ønske de herre som deltager i morgen, en rigtig god fredags bar med det skønne selskab af værtinderne @Eva Nadine @kvinde 1966 @SiaUngQ samt debutant @Gangbang-milf 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 9. Oktober Hvis det kan lokke flere med så vil jeg godt spille blowjob bingo med en hånd bundet på ryggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 527 Skrevet 10. Oktober Jeg ønsker jer alle en skøn aften og håber det bliver muligt for mig, at deltage igen en dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 77 Skrevet 10. Oktober Lidt ligesom i voksen-Ludo hvor man jo bare kan ændre på reglerne hvis man vil Vi har lavet nye Bingo regler, så der er lidt mere spredning på præmierne. To plader til hver fra start, og når een plade har vundet, så kan man ikke vinde mere på dén plade. Vi ses lige om lidt. Kærligst, Eva 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 10. Oktober Således er jeg den sidste der har lavet en Dillermand tidligere kendt som en Hans 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 626 Skrevet 10. Oktober (edited) Dillermand Junior skrev, for 1 time siden: Således er jeg den sidste der har lavet en Dillermand tidligere kendt som en Hans Så dillermand hedder nu Hans eller hvad. Redigeret 10. Oktober af Swarley 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 632 Skrevet 11. Oktober (edited) Swarley skrev, for 19 timer siden: Så dillermand hedder nu Hans eller hvad. Ja det kan man jo nok ikke kalde ham efter gårsdagen spil Men endnu engang en hyggelig aften, selvom fru fortuna heller ikke denne gang smilte Men lærte dog at @Gangbang-milf spiser ål Glemte at skrive, ja der vil være Brownies til næste Fredagsbar i November Redigeret 11. Oktober af Mister12 glemte noget. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 11. Oktober Mister12 skrev, for 31 minutter siden: Ja det kan man jo nok ikke kalde ham efter gårsdagen spil Det kan man jo ikke kalde nogen efter de ændrede regler det var hele pointen ingen vil fremover hverken kunne sidestilles eller overgå mig og @Hans69fordi de nye regler gør at en person højst kan vinde to præmier nu kan man allerhøjest lave en @MrBodyLover så tillykke til ham med en dobbelt håndtrold Og tillykke til de to nye deltagere med deres præmier. Dejligt at have @SiaUngQ med igen og tak for den store tur aftenen før om torsdagen hvor vi var både vertikalt og horisontalt og på hovedet sammen og tak til @Gangbang-milf for sin debut til fredagsbarerne. Dejligt at have @kvinde 1966 og @Eva Nadine med igen. Vi ses i november Hvor @[email protected] og Jennifer Romantica burde komme og deltage og i December hvor vi krydser fingre for at @Lina_bbw vender tilbage. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenAndenFredagsbar 77 Skrevet 11. Oktober (edited) Tak for i går. Det var hyggeligt og sjovt som altid. Især de kropssproglige oversættelser af hvad hhv. en Lingam massage er (og ikke er) og hvad en halv time med fuld pakke er. Jeg er glad for at der ikke var 5-6 forskellige ydelser i præmiepuljen... så var det blevet en lang aften! Jeg glæder mig allerede til næste gang. Man kan nu tilmelde sig næste Fredagsbar(er). Prisen er sat op med 50 kr. og inkluderer dermed fremover mad og snacks. Drikkevarer skal man selv medbringe som altid. Der er også printet mere læsevenlige BINGO plader ud til næste gang, så vi ikke skal bruge pandelamper og/eller læsebriller fremover. Kærligst, Eva PS: Måske vi kan overveje at lave et fast indslag i stil med Gæt og Grimasser. Jeg er vel ved at være i den alder - og hvis vi skruer betragteligt op for mængden af kage til Fredagsbar, også med tiden et korpus - hvor jeg kan lave en mere eller mindre overbevisende "Baghyler med patgreb og tilløb" i bedste Grethe Sønck stil. Hvad tænker I andre? Redigeret 11. Oktober af DenAndenFredagsbar 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3648 Skrevet 11. Oktober DenAndenFredagsbar skrev, for 48 minutter siden: PS: Måske vi kan overveje at lave et fast indslag i stil med Gæt og Grimasser. Jeg vil gerne arbejde på sjofle kort der skal gættes til gæt og grimasser Bare husk hvis du er Grethe Sønch så skal du ned og kravle på gulvet her gang 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lina_bbw 220 Skrevet 11. Oktober Dillermand Junior skrev, for 4 timer siden: December hvor vi krydser fingre for at @Lina_bbw vender tilbage. Hvis i holder planen, og der er fredagsbar i december - så vender jeg frygteligt tilbage 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 626 Skrevet 12. Oktober Mister12 skrev, for 18 timer siden: Men lærte dog at @Gangbang-milf spiser ål Brugte du din alene tid med @Gangbang-milf til at finde ud af dette, personligt ville jeg have brugt tiden anderledes Mister12 skrev, for 18 timer siden: Ja det kan man jo nok ikke kalde ham efter gårsdagen spil Dillermand Junior skrev, for 17 timer siden: Det kan man jo ikke kalde nogen efter de ændrede regler det var hele pointen ingen vil fremover hverken kunne sidestilles eller overgå mig og @Hans69fordi de nye regler Så andre kom også til fadet end fætter H DenAndenFredagsbar skrev, for 17 timer siden: Prisen er sat op med 50 kr. og inkluderer dermed fremover mad og snacks. Det gør det meget nemmere DenAndenFredagsbar skrev, for 17 timer siden: PS: Måske vi kan overveje at lave et fast indslag i stil med Gæt og Grimasser. Jeg er vel ved at være i den alder - og hvis vi skruer betragteligt op for mængden af kage til Fredagsbar, også med tiden et korpus - hvor jeg kan lave en mere eller mindre overbevisende "Baghyler med patgreb og tilløb" i bedste Grethe Sønck stil. Hvad tænker I andre? Det kunne sku være et kønt syn, men lærerigt Lina_bbw skrev, for 12 timer siden: Hvis i holder planen, og der er fredagsbar i december - så vender jeg frygteligt tilbage Det vil jeg bestemt se frem til 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1313 Skrevet 12. Oktober Tusinde tak for endnu en rigtig hyggelig aften og dejlig igen og se nogen nye 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg