Hop til indhold
skunken

Soi Boomerang

Recommended Posts

Soi Boomerang liggenede som en sidegade til Soi buakhao.

Jeg opdagede først denne soi de seneste par år. Altså Efter Covid. Havde aldrig tænkt på at gå derned, men man lærer noget nyt hvergang man kommer til Pattaya. Lidt ligesom Soi Bongkot. som jeg ikke anede eksistede før sidste år.

Men idag vil jeg anmelde Heaven above og Play girlz i soi boomerang.

Begge vil jeg sige hører til i Agogo nichen, dvs. Stripklub med dansene damer på borde og dansescener. Dog ser Heaven Above sig selv som en Gents club. Prismæssigt og det de levere minder nu mere om en agogo bar.

Men ikke desto mindre er Heaven above det sted i Pattaya jeg har besøgt mest udover Trench Town. Men det kan ikke sammenlignes, da Trench town er et musiksted. 

Nå men hvis man er til piger i den yngre, tyndere og pænere ende er Heaven Above absolut et godt sted at besøge. Men kan også bare sætte sig og drikke en øl og nyde showet, dog vil man blive presset til at give en ladydrink på et eller andet tidspunkt, men det er til at overkomme da ølpriser derinde er ok (faktisk billige). Derinde har jeg mødt nogle rigtig skønne kvinder og kan kun anbefale man lige smutter en tur forbi og nyder showet. 

Playgirlz er en rigtig Agogo bar, jeg har faktisk aldrig været derinde i åbningstiden, men har dog besteget en af de smukke damer derindefra. Hold da fast en lækker dims jeg fik prøvet af der, må indrømme at hun tjente sine penge på rekordtid. 10 min fra blow til knald til jeg stod udenfor igen. Men meget tilfreds.

Prismæssigt er det i den tunge ende. De kører det nye Agogo scam, med at man min. skal købe 2 ladydrinks inden man må tage dem ovenpå og knalde. Dertil skal man ligge rumleje/barfine og så selvfølgelig pigens pris. Så man kommer hurtigt af med 4000+ bath for et knald i en agogo bar.

Hvilket er grunden til at man søger andre græsgange. Soi6 kan man få samme kvalitets piger til den halve pris, dog for man ikke strip show/fest mm. Og dem som måske ikke er til Soi 6 søger imod Gents clubs eller soi potholes, meget fine ølbarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...