Hop til indhold
Sarkasme2003

Maya Horsens sex bomba

Recommended Posts

Hold jer væk - dårligste oplevelse jeg har haft - spild af penge , hun talte ikke engelsk , virkede ligeglad - jeg spurgte om jeg kunne gå cirka 2 min efter jeg var ankommet også om jeg kunne få nogle  af pengene tilbage -

det kunne jeg ikke - hun virkede alt andet end en glædes pige

hun bad mig om at gå l før tid - jeg fik heller ikke tunge kys som jeg havde betalt for - ærgerligt - smuk er hun - men engament manglede - hun virkede trist

https://annoncelight.dk/showad/370795

Redigeret af Sarkasme2003
Fik det skrevet pænere

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har engang lavet en aftale med hende. Men pigen der åbnede døren var en meget overvægtig pige. Her smuttede jeg så igen, men fik en besked fra hende at det var hendes veninde og at jeg bare skulle sagt at jeg ville besøge hende. Problemet er at den overvægtige pige sagde at det var hende som jeg havde lavet aftale med. Blev tilbudt om at komme tilbage for at møde hende jeg havde lavet aftale med, men dette afviste jeg. Og det er jeg da i hvert fald glad for nu. Tak for anmeldelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denstoreokse skrev, den 1.10.2025 at 16:55:

Jeg har engang lavet en aftale med hende. Men pigen der åbnede døren var en meget overvægtig pige. Her smuttede jeg så igen, men fik en besked fra hende at det var hendes veninde og at jeg bare skulle sagt at jeg ville besøge hende. Problemet er at den overvægtige pige sagde at det var hende som jeg havde lavet aftale med. Blev tilbudt om at komme tilbage for at møde hende jeg havde lavet aftale med, men dette afviste jeg. Og det er jeg da i hvert fald glad for nu. Tak for anmeldelsen

Hende der åbnede døren var slank men total uden engagement- fik aldrig sex - ved ikke om hun er tvunget ud i prostitution for glad var hun ikke - nu er hun. I Nordjylland 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ses-Horsens skrev, den 1.10.2025 at 22:51:

Tak for hjælpen ven. 

Vi skal stå sammen. 

I hvert fald beholdte hun pengene- stakkels pige - men synes det er ufedt - skulle nok bare aldrig vare gået med ind - det fortryder jeg - men har ondt af pigen - hun har valgt (eller tvunget?) Ud i noget hun ikke har lyst til - hele annonce teksten lever ikke op til det der bliver skrevet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Sarkasme2003 ja man ser det desværre i denne branche. Det er helt klart synd for pigen. 

I dette tilfælde har du gjort det rigtige at skrive det herinde på eroguide. 

næste gang så skal du bare mande dig op, og forlade stedet hvis du mærker at pigen ikke er der af egen fri vilje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kongen8700 skrev, den 1.10.2025 at 17:57:

Er vi ikke enige om det er hende her som gemmer sig bag Maya ? 

Tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...