Hop til indhold

CATLEYA , hvor er hun blevet af?

Featured Replies

Skrevet

CATLEYA er vel nok den GP som har givet mig de største oplevelser . Hun var fast i Holsted i længere tid tilbage i 20/21. Hun var virkelig sympatisk og elskede at snakke , og så var hun noget af det frækkkeste . Glemmer aldrig mit første besøg ved hende , en af mine første besøg ved GP ere i det hele taget , og jeg havde ikke prøvet så meget forskelligt ud i sexuelle udfoldelser. Det første hun gjorde var at gå ned på alle fire i doggystyle med røven ud over sengekanten , benene godt spredt og røven godt i vejret og så,siger hun “ lick me , lick me This Way”  det kom helt bag på mig , et øjeblik var jeg paralyseret, jeg havde aldrig slikket fisse/røv på denne måde, men for Søren da hvor var det dog fantastisk . Åhh ja det var CATLEYA, hun er savnet.

Skrevet

Hvis det er samme Catleya vi mindes så er hun savnet :) 

Jeg kørte fra det sønderjyske til Valhalla for at besøge hende i hendes sidste uge

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.