Jens70 12 Skrevet 1. Oktober I går besøgte jeg Søborg Hovedgade. Jeg ved faktisk ikke hvad pigen hed, det var en anden end den annoncerede, så derfor ikke noget link. Hold da op en pige. Super Smuk mørk Sydamerikaner, smukke bryster, utrolig lækker numse, silkeblød hud og bare super smuk og sød. Der var godt nok gang i hende. Inden jeg overhovedet havde betalt, dansede hun samba, i stort set ingenting. Jeg havde lige fået mine lange bukser af, så stak hun numsen frem og kørte den ellers rundt i mit underliv, og så kom der liv i lillemanden. Af med resten af tøjet og så fik pikken en gang numsedans igen. Hun satte mig ned på kanten af sengen, rullede gummi på med munden og så fik jeg en sutte tur. Bagefter vendte hun sig om og stadig stående, kom jeg op i hende. Hun vippede så frem og tilbage (stående foroverbøjet) og jeg havde udsyn til det hele. Der gik ikke lang tid før, jeg måtte overgive mig. Hold da op en gang super fræk sex, med en total smilende pige, som endda gav mig underbukser på bagefter. Hun ville egentligt også have givet mig resten af mit tøj på, men jeg syntes hun havde gjort rigeligt. Masser af kram på vej ud af døren. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9648 Skrevet 2. Oktober Jens70 skrev, for 17 timer siden: det var en anden end den annoncerede, Altså falsk annoncering. Tak for din anmeldelse. Det vil være en hjælp med link til den annonce, du henvendte dig på, da det jo sikkert er den samme man så møder, eller samme sted i det mindste. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 12 Skrevet 2. Oktober Bebop skrev, 1 time siden: Altså falsk annoncering. Tak for din anmeldelse. Det vil være en hjælp med link til den annonce, du henvendte dig på, da det jo sikkert er den samme man så møder, eller samme sted i det mindste. Det kan jo også bare være, at den anden var syg/forhindret, jeg spurgte ikke. Hende jeg mødte var jo super lækker. Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 722 Skrevet 2. Oktober Kan vi ikke få et link… ellers er det jo en anmeldelse vi kan bruge til ingenting ? 7 Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 12 Skrevet 2. Oktober Blue man skrev, for 6 timer siden: Kan vi ikke få et link… ellers er det jo en anmeldelse vi kan bruge til ingenting ? Har du i det hele taget læst hvad jeg har skrevet? Hint, nærstuder den første linje. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 252 Skrevet 2. Oktober Jens70 skrev, for 25 minutter siden: Har du i det hele taget læst hvad jeg har skrevet? Hint, nærstuder den første linje. Blue Man har ret. Hint, hvad skal vi med en anmeldelse som ikke er en anmeldelse uden link, og den er alligevel for tynd til De Grå Sider. Vi andre bør vel have muligheden for at tage chancen om vi vil. Iøvrigt kunne din besked til Blue Man godt have været formuleret noget mere diplomatisk. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 12 Skrevet 2. Oktober Nightwish skrev, for 7 timer siden: Blue Man har ret. Hint, hvad skal vi med en anmeldelse som ikke er en anmeldelse uden link, og den er alligevel for tynd til De Grå Sider. Vi andre bør vel have muligheden for at tage chancen om vi vil. Iøvrigt kunne din besked til Blue Man godt have været formuleret noget mere diplomatisk. Nu starter jeg jo med at skrive, at jeg ikke har noget link, så det virker lidt dumt at spørge om det. Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 12 Skrevet 2. Oktober Jeg undskylder at jeg havde en fed oplevelse, som jeg gerne ville dele, men det skulle jeg så ikke have gjort. Hold da op en gang brok, og tænk at gå op i noget så ligegyldigt. Hvad med alle dem der linker til noget,som ikke længere er der, brokker i jer så også over det? Vorherre bevares. Gider ikke skrive mere i det her lorte forum. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Sonny99 31 Skrevet 2. Oktober Jens70 skrev, for 2 minutter siden: Jeg undskylder at jeg havde en fed oplevelse, som jeg gerne ville dele, men det skulle jeg så ikke have gjort. Hold da op en gang brok, og tænk at gå op i noget så ligegyldigt. Hvad med alle dem der linker til noget,som ikke længere er der, brokker i jer så også over det? Vorherre bevares. Gider ikke skrive mere i det her lorte forum. Ja, og hvis min mormor havde hjul, så var hun en cykel. Ingen kan bruge din oplevelse til noget som helst uden et link. Anmeldelser af vin giver heller ingen mening, hvis man bare siger, at den er rød og fra Argentina. Hyg dig. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Jens70 12 Skrevet 2. Oktober Nu er hendes annonce på igen, så jeg kunne godt linke, men kommer ikke til at ske. I må leve i uvished og så ellers bare brokke løs. Hyg jer. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2415 Skrevet 3. Oktober Men så er det jo netop IkKE en anmeldelse, men blot en historie, som ingen ved hvem handler om. Formålet med forum er at hjælpe hinanden. Dit indlæg hjælper ingen! Jens70 skrev, for 5 timer siden: Nu er hendes annonce på igen, så jeg kunne godt linke, men kommer ikke til at ske. I må leve i uvished og så ellers bare brokke løs. Hyg jer. Jens70 skrev, for 13 timer siden: Har du i det hele taget læst hvad jeg har skrevet? Hint, nærstuder den første linje. 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg