Hop til indhold

Recommended Posts

Ok, har faktisk haft en aftale med hende for noget tid siden, hvor hun måtte aflyse pga arbejde. Men hun har virket meget ivrig efter en ny aftale.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror at du har ret. Denne gang måtte hun også aflyse lige før møder, pga at jobbet pludselig krævede at hun tog en aftenvagt. Præcis som sidst. Men hun vil meget gerne mødes i morgen. 
Tror at jeg dropper det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larsen78 skrev, den 6.10.2025 at 15:26:

Tror at du har ret. Denne gang måtte hun også aflyse lige før møder, pga at jobbet pludselig krævede at hun tog en aftenvagt. Præcis som sidst. Men hun vil meget gerne mødes i morgen. 
Tror at jeg dropper det.

Fik du en aftale med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har mødt hende en del gange, men det er snart et år siden jeg så hende sidst. Det kan godt være besværligt at få en aftale i stand, men hvis man får det, så er det det hele værd. Hun er ægte og indlevende  : ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, jeg har ikke fået en aftale endnu. Men hun siger stadig at hun meget gerne vil. Så måske jeg tager chancen og prøver igen. Darkshades lyder også til at det er positivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt at finde mine egne kommentarer herinde! Hahahah. Tak for de søde ord, og ja, jeg er ikke altid nem at få fat i.. er oftest lidt for hurtig på tasterne med et lidt for stramt skema til at det altid lykkedes mig. Synes generelt platformen er rodet, og med mange beskeder kan det være svært at finde en profil igen, efter man har aftalt noget! 
Kys fra Amalie<33

Del dette indlæg

Link til indlæg
Darkshades skrev, for 6 timer siden:

Ja meget sød pige og indlevende og virkelig godt blow og dejlige kys :)

Redigeret af TS51800
Duer ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
amaliewestley24 skrev, den 15.10.2025 at 20:09:

Tak! Og selvfølgelig<3

Pudsigt at Amalie 'pludselig' lige får oprettet sig en ny profil her og kan svare for sig... :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 10 timer siden:

Pudsigt at Amalie 'pludselig' lige får oprettet sig en ny profil her og kan svare for sig... :biggrin:

Der er vel 2 strategier når pigerne opdager de bliver omtalt her. Enten bliver de pisse sure over at blive betragtet som prostituerede og sletter deres profil. Eller også ser de det som en mulighed for at få flere sexkunder i butikken ligesom Amalie. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...