Wishfull 1 Skrevet 29. September (edited) Hvem kan huske hvad den søde og dygtige thai massage kvinde der holdt til i bunden af Viborg vej i Aarhus hed. Og er hun stadig aktiv ? Redigeret 29. September af Wishfull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 228 Skrevet 29. September Hun hed Kita. Altid en strålende og smilende service. 155cm, 46kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 571 Skrevet 30. September Har ikke set annoncer fra hende i et stykke tid, men ja; Kita. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wishfull 1 Skrevet 30. September (edited) Tak. Men tror ikke lige hende det var hende jeg tænkte på! . Synes det var et andet navn. Det er et par år siden jeg sidst besøgte hende jeg tænker på. Beliggenhed lige overfor den gamle by. Ikke helt ung..altid smilende og imødekommende! Redigeret 30. September af Wishfull Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 107 Skrevet 30. September Lyder meget som søde Apple hun er stadig aktiv men arbejder ikke hele ugen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wishfull 1 Skrevet 30. September Det kan godt være hende. Tak !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 228 Skrevet torsdag klokken 09:24 Wishfull skrev, den 30.9.2025 at 20:59: Tak. Men tror ikke lige hende det var hende jeg tænkte på! . Synes det var et andet navn. Det er et par år siden jeg sidst besøgte hende jeg tænker på. Beliggenhed lige overfor den gamle by. Ikke helt ung..altid smilende og imødekommende! Kita var overfor den gamle by. Hun var virkelig en flot pige på 29 år og talte kun engelsk, men leverede god kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wishfull 1 Skrevet torsdag klokken 15:56 Lyder også dejligt. Tak ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg