Hop til indhold

Nati - anbefaling?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle.

Er der nogen som har prøvet hende her og kan anbefale?

Der er begrænset info om hende på EG.

Jeg tror hun ser ud som på billedet, men hendes annonce beskrivelse virker lidt som om hun er en lidt sur/irriteret pige. Måske lidt træt af mændene. Men kan jo være at det er mig som overfortolker. Og det er selvfølgelig helt fin at skrive klare linjer. Tænker mere på tonen.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/427220

https://annoncelight.dk/profile/Nadin.Sweet.

Skrevet

Vildt at hun ikke vil have spørgsmål om priser, når de ikke står på annoncen :lol:

Så mange af hendes problem sms'er kunne nok afhjælpes med mere info på annoncen.

Jeg ville nok springe over, ser mig en anelse sketchy ud

Skrevet

jeg besøgte hende og hendes veninde Daria i Haderslev for et par år siden. 
Det er hende på billederne og jeg husker det som en god oplevelse så jeg håber det bliver godt for dig 

I hendes annonce skriver hun jo bare hvordan hun ikke vil have sms, men jeg tænker vi alle her på forumet godt kan lave en pæn venlig tekst hvor man høfligt spørger om priser og om hun har tid :)

Skrevet

Besøgte hende idag hun er vildt flink snaksagelig og ingen attitude så teksten beskriver hende ikke havde selv samme indtryk lig er 1 til 1 billederne dejlig røv og gør alt for at du får en god tid med hende 

Skrevet

Besøgte hende sidst hun var i dk og havde en god oplevelse med hende. Hun var meget sød og gør meget for at man får en god og afslappet tid.

Hun har et smukt ansigt - da jeg besøgte hende havde hun taget 5-8 kg på ift billederne, men jeg ved ikke hvordan billederne passer i dag.

Hvis hun kommer tættere på min by, ville jeg klart booke tid hos hende igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.