Hop til indhold
Jydekrebsen

Datingsider og sex

Recommended Posts

Ved godt at sitet her primært handler om købe-sex, og jeg er også selv glad for glædespiger, men problemet er bare at det koster en del (alt er relativ), men jeg har højst råd til denne fornøjelse 1 gang pr. måned (surt show, men det er facts).

 

Jeg blev skilt for 3 år siden (efter 20 års ægteskab) og har ikke haft behov for at søge andre græsgange, jeg startede med dating på diverse dating-sider, men uden nogen form for succes (brugte måske ikke tid nok på det, eller andet).

Da trykket så blev for stort, for et par år siden, var jeg nød til at bevæge mig ud på købesex markedet, og det er jo sådan set også udmærket, bortset fra altså at jeg ikke har råd til det :sad: (til info vil jeg lige nævne at jeg har fast arbejde)

 

Men nu til det jeg egentlig vil spørge om, er der nogen her, der har gode erfaringer med datingsider. Min oplevelse/fornemmelse da jeg forsøgte, var at alle var alt for seriøse (jeg har prøvet 3 til 4 sites), dvs. man skriver frem og tilbage flere gange, og måske kom man dertil hvor man aftalte at mødes, for så at finde ud af at det ikke skulle være os (er sket 3 gange, hvorefter jeg droppede dating), og det var ikke kun hende (i de 3 tilfælde), som sagde at det nok ikke skulle være os, det var jeg også enig i, da ingen af dem var min type, altså som kæreste, men derimod ville jeg da gerne have haft dem som sexpartner, jeg spurgte dem ikke, da det ligesom lå i kortene, at det ikke var det de søgte. Jeg ved godt at det sikkert fornærmer en del kvinder at jeg skriver som jeg gør, men jeg kan sagtens adskille sex og kærlighed (og det gælder nok også for de fleste mænd).

 

Og ingen tvivl, jeg vil da gerne finde den eneste ene (hvis hun findes), men indtil da, vil jeg også gerne have så meget sex som muligt.

 

Kan godt være at mit indlæg er malplaceret på det her site, da i måske er her, netop fordi i ikke gider dating-markedet, pga. lignende oplevelser som mine eller andet.

 

Men omvendt hvis nogen af jer også dyrker dating og har nogle gode fif med hensyn til sider som er gode eller lignende, så vil det bare være alletiders.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, dit indlæg er malplaceret.

 

Datingsider er noget, der er kommet for at blive, og det er i virkeligheden en utrolig høj procentdel af danskerne, der har en dating profil.

 

Du spørger om erfaringer. Jeg ved ikke, om du kan bruge mine til noget:

 

Jeg var selv på en side for mange år siden – det var dengang, der ikke var billeder, og da det endnu var lidt skummelt, tystys og ikke helt accepteret. Jeg mødte da også 5-6 stykker, men det var enormt slidsomt at nå så langt.

Selv med en tekstprofil, som jeg havde arbejdet meget på, og som jeg syntes lå pænt over den grå middelmådighed.

 

For det første var man som mand klart i overtal. Måske 75% af profilerne var mænd, så det var svært at slå igennem blandt de andre hanner.

For det andet var mange af kvinderne ikke seriøse nok, når det kom til stykket: De sprang fra, når et spørgsmål om et møde blev aktuelt. Modet svigtede, når den trygge tilværelse bag dataskærmen blev udfordret.

 

Jeg har dog kendskab til to, som positivt har haft glæde af dating, forstået på den måde, at de i dag er samlevende med piger, de har fundet på nettet.

 

Men også dér var der flere nittere på deres vej, inden de nåede i mål.

Det kan altså lade sig gøre, men som udgangspunkt må du lave en slagkraftig profiltekst. Brug gerne en del tid på den, og søg gerne hjælp – der findes nemlig bøger om den slags.

 

Held og lykke med det hele.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaihaj

Har vel efterhånden prøvet alle datingsider. I øjeblikket bruger jeg scor.dk, men regner med at droppe den snart igen. De fleste kvinder svarer ikke, selvom man skriver et høfligt brev til dem. Har mødtes med en enkelt, og det billede hun havde på sin profil, var i hvert fald ikke hende som mødte op. Eller også var hendes billede 10 år gammelt.

På mange af kvinde profilerne er der ikke noget ansigtsfoto, men et billede af deres bryster, men sjovt nok står der i deres profil at de ikke selv svarer på breve hvor der ikke er vedlagt ansigtsfoto.

Scor.dk er virkelig kvindernes sted. de kan vælge og vrage imellem mænd, og deres afslag er tit virkelig grove, hvis de da overhovedet svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes måske det er hurtigt du giver op :)
Da du fandt din første Kone var det vel heller ikke første 3 kvinder du havde haft i tankerne ?
Jeg synes personligt ikke Netdating er så meget forskelligt fra almindelig dating.
Jeg har da også været på almindelig dates, hvor jeg fandt ud af det ikke skulle være os.

Det er jo bare at komme op på hesten igen og se om der ikke skulle være en anden. 
Its a numbers game ;) Kan godt være du skal igennem mange før man møder den rigtige.

 

Ps. Scor ville jeg nok også holde mig fra, da 1. Det er langt flest mænd og 2. Det næsten kun sex der søges derinde.

 

Men held og lykke :) Der findes mange forskellige dating sider idag, og det skader ikke at have profiler flere steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt at sitet her primært handler om købe-sex, og jeg er også selv glad for glædespiger, men problemet er bare at det koster en del (alt er relativ), men jeg har højst råd til denne fornøjelse 1 gang pr. måned (surt show, men det er facts).

 

Jeg blev skilt for 3 år siden (efter 20 års ægteskab) og har ikke haft behov for at søge andre græsgange, jeg startede med dating på diverse dating-sider, men uden nogen form for succes (brugte måske ikke tid nok på det, eller andet).

Da trykket så blev for stort, for et par år siden, var jeg nød til at bevæge mig ud på købesex markedet, og det er jo sådan set også udmærket, bortset fra altså at jeg ikke har råd til det :sad: (til info vil jeg lige nævne at jeg har fast arbejde)

 

Men nu til det jeg egentlig vil spørge om, er der nogen her, der har gode erfaringer med datingsider. Min oplevelse/fornemmelse da jeg forsøgte, var at alle var alt for seriøse (jeg har prøvet 3 til 4 sites), dvs. man skriver frem og tilbage flere gange, og måske kom man dertil hvor man aftalte at mødes, for så at finde ud af at det ikke skulle være os (er sket 3 gange, hvorefter jeg droppede dating), og det var ikke kun hende (i de 3 tilfælde), som sagde at det nok ikke skulle være os, det var jeg også enig i, da ingen af dem var min type, altså som kæreste, men derimod ville jeg da gerne have haft dem som sexpartner, jeg spurgte dem ikke, da det ligesom lå i kortene, at det ikke var det de søgte. Jeg ved godt at det sikkert fornærmer en del kvinder at jeg skriver som jeg gør, men jeg kan sagtens adskille sex og kærlighed (og det gælder nok også for de fleste mænd).

 

Og ingen tvivl, jeg vil da gerne finde den eneste ene (hvis hun findes), men indtil da, vil jeg også gerne have så meget sex som muligt.

 

Kan godt være at mit indlæg er malplaceret på det her site, da i måske er her, netop fordi i ikke gider dating-markedet, pga. lignende oplevelser som mine eller andet.

 

Men omvendt hvis nogen af jer også dyrker dating og har nogle gode fif med hensyn til sider som er gode eller lignende, så vil det bare være alletiders.

 

 

Kære  Jydekrebsen

 

Jeg har læst dit indlæg med interesse, - og shit - det endte med en helvedes masse ingenting, - surt show :cry: ; men jeg fornemmer det lidt er din egen skyld.

 

Jeg svarer dig fordi jeg har gode erfaringer med datingsites, og de bedste på Dating.dk, jeg har også prøvet Scor.dk der synes jeg til gengæld  man hurtig mister lysten til sex og i det hele taget at være på Scor.dk. I min 9 års single periode har jeg haft et par kærester og imellem disse noget on off datingsites. Jeg har altid gjort meget ud af selve profilen og gode fotos er simpelthen et must. Og så har jeg ellers bare ventet på at pigerne kom til mig, ja det er sådan det er, - dvs jeg har aldrig selv kontaktet, faktisk vil jeg nok være i vildrede med hvad skal jeg skrive - jeg har jo aldrig prøvet.                                                                                                                                                          

Til gengæld er jeg aldrig i tvivl om hvad jeg skal skrive når jeg fornemmer at hende ”Guldklumpen er der ;) . Jeg er selv lidt overrasket : det har næsten altid givet sex (fisse) på første date (pigerne har sgu da også kløe) om du vil tro på det eller ej er op til dig selv, -men jeg kender sandheden.

 

Om man kan læse sig til hvordan en god datingprofil skal være, tror jeg ikke ret meget på, jeg tror det nemt kan ende som noget upersonlig og mekanistisk.

For det drejer sig om noget helt andet grundlæggende!! - man skal danne basis for, - ved hjælp af egen indsigt i sig selv! - hvem er jeg , og hvad kan jeg byde ind - og hvad ønsker jeg af dig.

 

Hvis jeg skal hjælpe dig er dette mine forslag:

 

Først  en ultra kort ”forståelsesramme”:

 

Jeg mener den bedste datingprofil, er den der viser personens  autentisitet - dvs: - som den pågældende er psykisk og fysisk.  - -  Egen personlighed  - -Egen personlighed i dagligdags situationer (reaktionsmønstre) - -  I dagligdagens samliv med en partner og bredt forstået   - - - - - og nu glemmer du alt om denne ramme  - ”du skal nemlig ikke bruge den til noget” :)

 

For hviler du meget i dig selv vil der være en ”rød tråd” igennem hele din  profil , - din autentisitet - sandheden - og den ”røde tråd” skal være præget af mere orden end kaos . Husk der findes ingen ideel profil ; men der findes fandeme mange dårlige, - nemlig dem der ingen respons giver. Ude i det forrykte /vanvittige  ligger der megen kreativitet, men det må aldrig blive kvalmt. Måske du kan lave en profil med en lille ”twist” den der er lidt anderledes, og bemærkes af pigerne og særligt af hende ------.

 

Her er lidt hint før du begynder at skrive!! - -  og nok i en helt anden form end forventer!!!!  - du skal først arbejde lidt med dig selv:

 

Prøv at sætte dig oppe på en af Guds dejlige bløde skyer, og kig ned på dig selv!! - hvad ser du så ???

Stil dig selv  5 - 10 spørgsmål om hvad  andre ( eks. x kone - børn  - naboer - osv )vil sige om dig og incl et par spørgsmål hvor du ikke bryder dig om svaret.

Dan dig et indre billede af ”hende” - hvad vil være godt for dig - dit mål - eller bare din drøm : ”hende guldklumpen” :)

 

Arkitekter har det med at ”stjæler” inspiration fra hinanden - de gange jeg selv har været på Scor.dk - Dating.dk, har jeg også altid lige skimmet pigernes profiler, -  er der nogle profil opbygninger jeg kan ”spejle mig i”, jeg gør det også for bedre at fornemme kvinders psyke i datingsite situationen, - om fremgangs måden er rigtigt/forkert ved jeg ikke.

 

Tror du der er noget du er blevet klogere på om et par dage? - jeg håber det er tilfældet, og skriv så din profil  lige fra dit eget hjerte - sådan som du er!!!  og i word og lav et print som du hænger på  køleskabs døren i øjenhøjde - læs en gang imellem og måske rette lidt - hvis det stadig synes svært, - er der denne nødløsning :   - ovre i England sidder der en med de selv samme problemer omkring en tekst som dig, han rettede noget og fik lavet en kanon profil med en masse henvendelser fra pigerne!!! - hvordan tror han lavede sin profil ?? :???::

 

Hvis du søger her i Danmark, så brug den mest kendte og største Dating.dk - den er ikke så tosset endda.

 

Du er single! - hvad med udlandet??? - de allerbedste erfaringer har jeg med UKmatch.com og Parship.de

 

På med vanten og skynd dig langsomt, og held og lykke på din vej ;) 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes måske det er hurtigt du giver op :)

Da du fandt din første Kone var det vel heller ikke første 3 kvinder du havde haft i tankerne ?

 

Nej det var det ikke, men den store forskel dengang og nu, er at mens jeg ledte efter den 'rigtige', fik jeg trods alt sex med flere af dem som ikke var den 'rigtige' :-), og det er jo lidt det jeg efterlyser, altså sex.

 

For egentlig har jeg det ok med at være single, altså sådan i dagligdagen. Jeg har 2 hjemmeboende børn på 11 og 18, plus hus, have m.m., så med arbejde, indkøb, rengøring m.v. er der nok at se til, jeg keder mig bestemt ikke. Selvfølgelig er det ikke KUN sex jeg mangler, tosomheden, altså en at snakke med er jo også dejligt, men jeg mangler bestemt ikke en som skal bestemme hvornår jeg skal gøre dit eller dat (ekskonen ;.)), så sagt med andre ord, jeg søger ikke en at flytte sammen med sådan lige med det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skal vælge dating-site efter hvad man søger. Hvis man er ude efter sex, er det f.eks. ikke dating.dk, man primært skal gå efter, og omvendt skal man ikke bruge scor.dk hvis man er ude efter en kæreste. Scor.dk har heller aldrig lagt skjul på, at deres niche primært er folk, der søger sex.

 

Jeg har selv prøvet at søge efter en (eller flere) bolleveninder på scor.dk for nogle år siden, og det lykkedes faktisk også at finde en, der viste sig at passe lige til mig. Men det tog noget tid og masser af tålmodighed. Det scor.dk ikke fortæller, er at der er langt flere mænd end kvinder. En del af de mænd (og nogle af kvinderne) er idioter, der ikke forstår et nej, har en intetsigende profiltekst, kun billeder af deres pik, og spammer pigerne med "skal vi bolle" beskeder. Det gør, at mange af kvinderne er ret krigeriske, og som nævnt enten slet ikke svarer eller svarer meget ubehøvlet og fjendtligt, også selv om man skriver pænt til dem, så man undrer sig over at de overhovedet har en profil. Det må man bare tage med, og så videre til den næste. Hende det lykkedes mig at slå kløerne i, var helt ny på scor.dk, og havde derfor ikke nået at blive træt af det.

 

Jeg blev dog aldrig dus med forummet derinde. Jeg synes det virker som en lille, meget indspist klub, hvor det er svært for nye at komme ind.

 

Kig også på sexdating.dk og victoria-milan.dk, hvis det er sex, du søger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære  Jydekrebsen

 

Jeg har læst dit indlæg med interesse, - og shit - det endte med en helvedes masse ingenting, - surt show :cry: ; men jeg fornemmer det lidt er din egen skyld.

 

Jeg svarer dig fordi jeg har gode erfaringer med datingsites, og de bedste på Dating.dk, jeg har også prøvet Scor.dk der synes jeg til gengæld  man hurtig mister lysten til sex og i det hele taget at være på Scor.dk. I min 9 års single periode har jeg haft et par kærester og imellem disse noget on off datingsites. Jeg har altid gjort meget ud af selve profilen og gode fotos er simpelthen et must. Og så har jeg ellers bare ventet på at pigerne kom til mig, ja det er sådan det er, - dvs jeg har aldrig selv kontaktet, faktisk vil jeg nok være i vildrede med hvad skal jeg skrive - jeg har jo aldrig prøvet.                                                                                                                                                          

Til gengæld er jeg aldrig i tvivl om hvad jeg skal skrive når jeg fornemmer at hende ”Guldklumpen er der ;) . Jeg er selv lidt overrasket : det har næsten altid givet sex (fisse) på første date (pigerne har sgu da også kløe) om du vil tro på det eller ej er op til dig selv, -men jeg kender sandheden.

 

Om man kan læse sig til hvordan en god datingprofil skal være, tror jeg ikke ret meget på, jeg tror det nemt kan ende som noget upersonlig og mekanistisk.

For det drejer sig om noget helt andet grundlæggende!! - man skal danne basis for, - ved hjælp af egen indsigt i sig selv! - hvem er jeg , og hvad kan jeg byde ind - og hvad ønsker jeg af dig.

 

Hvis jeg skal hjælpe dig er dette mine forslag:

 

Først  en ultra kort ”forståelsesramme”:

 

Jeg mener den bedste datingprofil, er den der viser personens  autentisitet - dvs: - som den pågældende er psykisk og fysisk.  - -  Egen personlighed  - -Egen personlighed i dagligdags situationer (reaktionsmønstre) - -  I dagligdagens samliv med en partner og bredt forstået   - - - - - og nu glemmer du alt om denne ramme  - ”du skal nemlig ikke bruge den til noget” :)

 

For hviler du meget i dig selv vil der være en ”rød tråd” igennem hele din  profil , - din autentisitet - sandheden - og den ”røde tråd” skal være præget af mere orden end kaos . Husk der findes ingen ideel profil ; men der findes fandeme mange dårlige, - nemlig dem der ingen respons giver. Ude i det forrykte /vanvittige  ligger der megen kreativitet, men det må aldrig blive kvalmt. Måske du kan lave en profil med en lille ”twist” den der er lidt anderledes, og bemærkes af pigerne og særligt af hende ------.

 

Her er lidt hint før du begynder at skrive!! - -  og nok i en helt anden form end forventer!!!!  - du skal først arbejde lidt med dig selv:

 

Prøv at sætte dig oppe på en af Guds dejlige bløde skyer, og kig ned på dig selv!! - hvad ser du så ???

Stil dig selv  5 - 10 spørgsmål om hvad  andre ( eks. x kone - børn  - naboer - osv )vil sige om dig og incl et par spørgsmål hvor du ikke bryder dig om svaret.

Dan dig et indre billede af ”hende” - hvad vil være godt for dig - dit mål - eller bare din drøm : ”hende guldklumpen” :)

 

Arkitekter har det med at ”stjæler” inspiration fra hinanden - de gange jeg selv har været på Scor.dk - Dating.dk, har jeg også altid lige skimmet pigernes profiler, -  er der nogle profil opbygninger jeg kan ”spejle mig i”, jeg gør det også for bedre at fornemme kvinders psyke i datingsite situationen, - om fremgangs måden er rigtigt/forkert ved jeg ikke.

 

Tror du der er noget du er blevet klogere på om et par dage? - jeg håber det er tilfældet, og skriv så din profil  lige fra dit eget hjerte - sådan som du er!!!  og i word og lav et print som du hænger på  køleskabs døren i øjenhøjde - læs en gang imellem og måske rette lidt - hvis det stadig synes svært, - er der denne nødløsning :   - ovre i England sidder der en med de selv samme problemer omkring en tekst som dig, han rettede noget og fik lavet en kanon profil med en masse henvendelser fra pigerne!!! - hvordan tror han lavede sin profil ?? :???::

 

Hvis du søger her i Danmark, så brug den mest kendte og største Dating.dk - den er ikke så tosset endda.

 

Du er single! - hvad med udlandet??? - de allerbedste erfaringer har jeg med UKmatch.com og Parship.de

 

På med vanten og skynd dig langsomt, og held og lykke på din vej ;) 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Hej

 

Der er ingen tvivl om at en god profiltekst er alfa omega, og jeg synes også at jeg har en rimelig tekst på min profil, på Dating.dk (ja, jeg har den stadig, men jeg har bare ikke abonnement nu, ca. et år siden jeg stoppede), men som sagt synes jeg selv min profiltekst er god og den har da også givet nogen respons, men bare ikk så meget fra typer som jeg er interesseret i, de fleste har været fra ældre og/eller overvægtige kvinder, og den slags tænder mig overhoved ikke, ikke hermed sagt at de SKAL være unge og slanke (men det gør selvfølglig ikke noget :smile:), overvejede lidt at skrive, at jeg ikke søger ældre overvægtige kvinder :mrgreen:, men det kan man jo ikke skrive, vil nok betyde at der slet ingen respons ville komme.

 

Du skriver at det er meget vigtig med gode fotos, kan du uddybe det, jeg har et portræt billede på min profil, en som er taget i forbindelse med mit arbejde (hjemmeside, og taget af en fotograf), dvs. et billede som ligner og er i god kvalitet, er det det du mener med et godt foto, eller er det noget helt andet du tænker på?

 

Men for at vende tilbage til profilteksten, selv om jeg synes den er ok, så er den jo åbenbart ikke god nok, og du skriver en masse ting med hensyn til hvordan den skal skrives, og det lyder jo rigtig nok, men så alligevel, jeg er helt lost, jeg aner ikke lige hvordan jeg skal skrive min tekst så meget bedre end den er nu, da jeg faktisk synes den er ok (har brugt meget tid på den, da jeg var aktiv søgende), selvfølgelig kan jeg pudse lidt hist og lidt pist, men at få den op på et niveau hvor der pludselig skulle komme mange respons, det tvivler jeg på at jeg kan. (jeg er ikke i tvivl om at nogen kan, sådan er det bare, nogen kan jo næsten skrive trusserne af pigen, men den evne har jeg desværre ikke :sad: )

 

Hvad mener du med 'hvordan tror du han lavede sin profil' (ham fra England), jeg har ingen anelse, søgte han på nettet, fik han en dygtig skribent til at lave den eller?

 

citat "Du er single! - hvad med udlandet??? - de allerbedste erfaringer har jeg med UKmatch.com og Parship.de"

Kan du uddybe det, besøger/besøgte du kvinder i England/Tyskland eller besøger de dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kig også på sexdating.dk og victoria-milan.dk, hvis det er sex, du søger.

 

Jeg betalte et års medlemskab til sexdating.dk, før jeg fandt ud af at der er mindst 20 gange så mange mænd som kvinder.

 

De har en online chat, hvor folk kan vise lidt lir til hinanden, men billedkvaliteten er ret ringe og det er også mest pikspillere der lige kører den af, hvis der bare vises det mindste kavalergang. 

 

Absolut ikke pengene værd og kan ikke anbefales.

 

Victoria-Milan har jeg også kigget lidt på for et par år siden, men mange af profilerne er udenlandske - og det tror jeg ikke giver bonus, sådan lige på den korte bane - eller i det hele taget - kræver ihvertfald en hel del tid og fodarbejde.

 

Men jeg har bemærket at mange - både mandlige og kvindelige profiler på dating.dk har billede på - og her ville jeg nok starte, hvis jeg ikke lige var forhold  :cry:  - men jeg tror det øger chancerne for at blive bemærket betydeligt og at pigerne evt. selv henvender sig - måske skal de lige prikkes lidt - men det er nok den nemmeste og hurtigste vej at gå, hvis man vil have held i sprøjten  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har en smartphone med iOS (iPhone, iPad) eller Android (HTC, Samsung) bør du kigge på app'en Tinder, som er gratis. Du skal bruge din Facebook-profil, "like"-billeder, og når du har fundet en pige, som du liker, og hun liker dit billede, kan I først begynde at skrive med hinanden.

Tinder viser den modsatte ende de billeder du ønsker fra Facebook, dit fornavn samt interesser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Der er ingen tvivl om at en god profiltekst er alfa omega, og jeg synes også at jeg har en rimelig tekst på min profil, på Dating.dk (ja, jeg har den stadig, men jeg har bare ikke abonnement nu, ca. et år siden jeg stoppede), men som sagt synes jeg selv min profiltekst er god og den har da også givet nogen respons, men bare ikk så meget fra typer som jeg er interesseret i, de fleste har været fra ældre og/eller overvægtige kvinder, og den slags tænder mig overhoved ikke, ikke hermed sagt at de SKAL være unge og slanke (men det gør selvfølglig ikke noget :smile:), overvejede lidt at skrive, at jeg ikke søger ældre overvægtige kvinder :mrgreen:, men det kan man jo ikke skrive, vil nok betyde at der slet ingen respons ville komme.

 

Du skriver at det er meget vigtig med gode fotos, kan du uddybe det, jeg har et portræt billede på min profil, en som er taget i forbindelse med mit arbejde (hjemmeside, og taget af en fotograf), dvs. et billede som ligner og er i god kvalitet, er det det du mener med et godt foto, eller er det noget helt andet du tænker på?

 

Men for at vende tilbage til profilteksten, selv om jeg synes den er ok, så er den jo åbenbart ikke god nok, og du skriver en masse ting med hensyn til hvordan den skal skrives, og det lyder jo rigtig nok, men så alligevel, jeg er helt lost, jeg aner ikke lige hvordan jeg skal skrive min tekst så meget bedre end den er nu, da jeg faktisk synes den er ok (har brugt meget tid på den, da jeg var aktiv søgende), selvfølgelig kan jeg pudse lidt hist og lidt pist, men at få den op på et niveau hvor der pludselig skulle komme mange respons, det tvivler jeg på at jeg kan. (jeg er ikke i tvivl om at nogen kan, sådan er det bare, nogen kan jo næsten skrive trusserne af pigen, men den evne har jeg desværre ikke :sad: )

 

Hvad mener du med 'hvordan tror du han lavede sin profil' (ham fra England), jeg har ingen anelse, søgte han på nettet, fik han en dygtig skribent til at lave den eller?

 

citat "Du er single! - hvad med udlandet??? - de allerbedste erfaringer har jeg med UKmatch.com og Parship.de"

Kan du uddybe det, besøger/besøgte du kvinder i England/Tyskland eller besøger de dig?

 

Kære Jydekrebs

 

- ja det kan være svært med sådan en datingprofil - - - men måske er du slet ikke selv "klar" til nogen ny partner endnu.

 

Det er sørme da et STORT PLUS at du har været på date :wink:  - du er jo også nogle erfaringer rigere og de er guld værd, og dem skal du reflektere lidt - hvad gik godt og hvad gik dårligt - du skal lære af det. :wink:  :wink: 

 

Du må aldrig skrive noget om "ældre overvægtige kvinder" - eller i det hele negative ting, du skyder dig selv i foden, - du udstiller dig selv som en nederdrægtig stud, -- , husk man må aldrig såre andre mennesker :( 

 

Skriv faktisk uden begrænsninger, lad din profil være som "velkommen til alle pigerne" - - og lige den her. - hvis nu der dukker "en guldklump" op! - og hun så er 7 - 10 år ældre end dig - hvad så :???::???::???:

 

Dit fotos fra en arbejdsrelateret www. - er det passende??? : :geek:  :mad:  :shock:  :?:  :sad:    - og så skal du flere andre billeder - noget om dig som familie menneske - glade billeder - familie fotos --------

 

Jeg er godt klar over at det med tekst er svært, - du synes måske fjollet: - dine børn kender jo farmand, din søskende, - - bed dem forfatte en tekst, - og så lige en sandhed: - du kender jo også en din x-kone så godt, at du kan lave en rigtigt god profil til hende - du ved så udmærket hvad du skal skrive - er i på tale fod ???   -  det drejer sig om indsigt og egen indsigt.

 

Jeg tør godt indrømme at for 9 år ved min egen skilsmisse ville jeg kunne lave en rigtig god profiltekst til egen X, jeg  er ikke større end at jeg godt ved hvad gik galt i ægteskabet - man er altid 2 om det, jeg vidste da udmærket hvad en god ny partner for hende skal indeholde - og vice versa.

 

De forskellige ting jeg skrev om en sky - 5 - 10 spørgsmål - en englænder - osv. var det bedste jeg kunne gøre for dig skrift - det drejer sig om selvindsigt - og det kan man få ved selvcoaching.

 

Jeg var på UKmatch.com og Parship.de (Tyskland) fordi jeg på et tidspunkt led noget så grusomt af udlængsel, væk fra Danmark.

 

Jeg vil anbefale dig kun at bruge de kendte og de allerstørste datingsider - større udbredelse/samme pris!!!!!!!! - hold dig fra smålortet ofte svindel - humbug. Ved at bruge Paypal.dk som betalings formidler har du også mulighed for selv at stoppe abonnement hvis det kniber med denne forståelse hos modtager af dine penge.

 

Ta din tid til at tænke " rå tanker" og skynd dig langsomt.

 

- og når du så begynder at modtage "kærestebreve", og du som den gentleman du er, skal sende et afslag - nej det hedder et "tak for din interesse for mig  - - - -. Skal det være på min. 50 ord - for du skal huske, at der bag hvert "Kærestebrev" har siddet et menneske og gjort sig drømme for sin og din fremtid, samt også nogle kvaler med tekst. det er en medmenneskelig pligt vi ALLE har

 

Det samme gør sig gældende når vi modtager et fødselskort, julekort osv. bag sidder et menneske som har tænkt på os/skrevet/kuvert/frimærker/postkasse. Alt for mange mennesker kender ikke ordene TAK og UNDSKYLD - men de har en magisk virkning :) .

 

Hvis du nu efter 3 uger stadig synes det er noget "umuligt noget" så sender du en PM til mig så tager vi den sammen derfra - eller endnu bedre en hilsen om at du svømmer i "Kærestebreve" - for du kan jo meget mere end du selv tror ^_^  ^_^ ^_^  

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også klart anbefale Tinder, men de fleste kvinder over 25 er sjældent interesseret i b-venner og engangsknald.

Det er efter min mening hårdt at være mand, hvis man har rent mel i posen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle i denne tråd! [Dette er ikke noget råd til Jydekrebsen].
Hvor er jeg glad for at læse hele denne "historie" - om Jydekrebsens spørgsmål og frem til og igennem alle de gode svar og anbefalinger.
Jeg er faktisk også benovet over de velmenende anvisninger - og råd og skriverier "mand og mand imellem". Tak fordi jeg måtte læse med!
Blogbuster :smile:

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jydekrebs

 

- ja det kan være svært med sådan en datingprofil - - - men måske er du slet ikke selv "klar" til nogen ny partner endnu.

 

Det er sørme da et STORT PLUS at du har været på date :wink:  - du er jo også nogle erfaringer rigere og de er guld værd, og dem skal du reflektere lidt - hvad gik godt og hvad gik dårligt - du skal lære af det. :wink:  :wink: 

 

Du må aldrig skrive noget om "ældre overvægtige kvinder" - eller i det hele negative ting, du skyder dig selv i foden, - du udstiller dig selv som en nederdrægtig stud, -- , husk man må aldrig såre andre mennesker :( 

 

Skriv faktisk uden begrænsninger, lad din profil være som "velkommen til alle pigerne" - - og lige den her. - hvis nu der dukker "en guldklump" op! - og hun så er 7 - 10 år ældre end dig - hvad så :???::???::???:

 

Dit fotos fra en arbejdsrelateret www. - er det passende??? : :geek:  :mad:  :shock:  :???::sad:    - og så skal du flere andre billeder - noget om dig som familie menneske - glade billeder - familie fotos --------

 

Jeg er godt klar over at det med tekst er svært, - du synes måske fjollet: - dine børn kender jo farmand, din søskende, - - bed dem forfatte en tekst, - og så lige en sandhed: - du kender jo også en din x-kone så godt, at du kan lave en rigtigt god profil til hende - du ved så udmærket hvad du skal skrive - er i på tale fod ???   -  det drejer sig om indsigt og egen indsigt.

 

Jeg tør godt indrømme at for 9 år ved min egen skilsmisse ville jeg kunne lave en rigtig god profiltekst til egen X, jeg  er ikke større end at jeg godt ved hvad gik galt i ægteskabet - man er altid 2 om det, jeg vidste da udmærket hvad en god ny partner for hende skal indeholde - og vice versa.

 

De forskellige ting jeg skrev om en sky - 5 - 10 spørgsmål - en englænder - osv. var det bedste jeg kunne gøre for dig skrift - det drejer sig om selvindsigt - og det kan man få ved selvcoaching.

 

Jeg var på UKmatch.com og Parship.de (Tyskland) fordi jeg på et tidspunkt led noget så grusomt af udlængsel, væk fra Danmark.

 

Jeg vil anbefale dig kun at bruge de kendte og de allerstørste datingsider - større udbredelse/samme pris!!!!!!!! - hold dig fra smålortet ofte svindel - humbug. Ved at bruge Paypal.dk som betalings formidler har du også mulighed for selv at stoppe abonnement hvis det kniber med denne forståelse hos modtager af dine penge.

 

Ta din tid til at tænke " rå tanker" og skynd dig langsomt.

 

- og når du så begynder at modtage "kærestebreve", og du som den gentleman du er, skal sende et afslag - nej det hedder et "tak for din interesse for mig  - - - -. Skal det være på min. 50 ord - for du skal huske, at der bag hvert "Kærestebrev" har siddet et menneske og gjort sig drømme for sin og din fremtid, samt også nogle kvaler med tekst. det er en medmenneskelig pligt vi ALLE har

 

Det samme gør sig gældende når vi modtager et fødselskort, julekort osv. bag sidder et menneske som har tænkt på os/skrevet/kuvert/frimærker/postkasse. Alt for mange mennesker kender ikke ordene TAK og UNDSKYLD - men de har en magisk virkning :) .

 

Hvis du nu efter 3 uger stadig synes det er noget "umuligt noget" så sender du en PM til mig så tager vi den sammen derfra - eller endnu bedre en hilsen om at du svømmer i "Kærestebreve" - for du kan jo meget mere end du selv tror ^_^  ^_^ ^_^  

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

Ja dating er ikk nemt, med hensyn til om jeg er klar til en ny partner, det vil jeg mene, men dog er jeg nok ikke klar til at flytte sammen med en, sådan lige med det første, jeg har det egentlig fint, keder mig aldrig, gør hvad jeg har lyst til inden for de rammer som der nu en gang er når man har hjemmeboende børn hvor der skal laves mad, hjælpes med lektier, transport til sport mm. Det eneste der mangler for at være perfekt, er en kvinde, de er jo umulige at undvære (som heteroseksuel mand), ikk kun pga. sex, men sandelig også (i hver fald for mig) til dybe, lange og intelligente samtaler, uden den del holder det ikke i længden.

 

Med hensyn til mit foto, så er det ikke et arbejdsrelateret billede, altså ikke noget med arbejdstøj eller lign., det svarer helt til at gå til fotografen hvis man mangler et vellignende portrætbillede.

Familiebilleder, jeg bryder mig ikk så meget om at blande mine børn ind i det på den måde, så jeg har ikke andre billeder oppe end profilbilledet.

 

Og nej, man skriver selvfølgelig ikke negative ting i teksten, det jeg mener med ældre, er ikke så meget med hensyn til alder (det er jo bare et tal), det er mere myntet på hvor gamle de ser ud, så du har helt ret, om de er 7 - 10 år ældre, behøver ikke at betyde noget, og selvfølgelig uanset hvad, så skriver man et pænt nej tak brev, hvis man ikke er interesseret, sådan har jeg det også. Men det er egentlig lidt af en paradoks, for man kan jo være ligeglad, da man jo netop ikke er interesseret i dem, men som du også er inde på, man skal sgu opføre sig ordentlig, de har jo brugt tid og tanker på at skrive til en, så det mindste man SKAL gøre, er at sende dem et pænt svar.

 

Med hensyn til profilteksten, er jeg ikke blevet så meget klogere, kan ikke lige se hvordan jeg skulle kunne skrive en tekst for andre (ekskonen (og ja vi er på talefod)), eller hvordan mine børn skulle kunne skrive en tekst for mig, de vil selvfølgelig kunne give mig inspiration til hvad der skal stå, men de, som jeg ser det, ville ikke kunne skrive en tekst jeg kan bruge, da de jo ikke ved nøjagtig hvad jeg søger. Men ud fra det du skriver og det jeg skriver, kan jeg regne ud at din profiltekst må være milevidt fra min :-P

 

Til blogbuster

 

Ja du har helt ret, det er imponerende, at der her på eroguide, er en sådan hjælpsomhed og indlevelse i andres indlæg/problemstillinger. Det var klart også derfor at jeg oprette mig som medlem, jeg har ikke været her så længe, men de indlæg jeg har lavet, har jeg fået god respons på, så det skal i alle have en stor tak for.

 

Hilsen

Jydekrebsen

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jydekrebs

 

- når jeg fortsætter denne streng er der en væsentlig årsag, og det er at vi begge er deciderede familie mennesker og jeg kan se andre har samme indstilling, så jeg håber at jeg kan hjælpe bare lidt. Jeg har absolut gode erfaringer med Dating.dk og Scor.dk var vel heller ikke så tosset. Jeg er ultimo 50 og netdating helt ny for mig, og meget forbavset over det positive resultat, -  Og kan jeg bidrage med noget til dig og andre så er det OK - og jeg gør ved at stille spørgsmål?? - så du bliver lidt klogere på dig selv.

 

Og nogle kommentarer:

 

 

jeg har det egentlig fint, keder mig aldrig, gør hvad jeg har lyst til inden for de rammer som der nu en gang er når man har hjemmeboende børn hvor der skal laves mad, hjælpes med lektier, transport til sport mm.

 

Jeg er godt klar over, at være alenefar sgu kræver en ekstra indsats (du skal nu yde det dobbelte)

- - men er du i det hele taget klar!! - hvor vil du få tiden fra???- noget skal vel på en eller anden måde tørres af på din x eller andre - når man har afviklet - kan nyt udvikles :)

 

er en kvinde, de er jo umulige at undvære (som heteroseksuel mand), ikk kun pga. sex, men sandelig også (i hver fald for mig) til dybe, lange og intelligente samtaler, uden den del holder det ikke i længden.

 

Du har jo besluttet dig, og vakler ikke, det er da et skridt på vejen.

 

Med hensyn til mit foto, så er det ikke et arbejdsrelateret billede, altså ikke noget med arbejdstøj eller lign., det svarer helt til at gå til fotografen hvis man mangler et vellignende portrætbillede.

Familiebilleder, jeg bryder mig ikk så meget om at blande mine børn ind i det på den måde, så jeg har ikke andre billeder oppe end profilbilledet.

 

Er du smilende med et frækt glimt i øjet! ;) , selvfølgelig skal dine børn nok ikke blandes ind nu; men det er altså nødvendigt med nogle fotos der fortæller noget mere om dig, for du skal huske, det der ses i baggrunden er ligeså vigtigt!!!  - hvilke 5 fotos fra helt alm. hverdag/fest/rejse vil du gerne vise for at pigerne kan danne sig et indtryk af dig - og næst, HVORDAN tror de reagerer på disse 5 fotos??? - positivt :)  eller negativt :sad:  og hvorfor?? :?:

 

Og nej, man skriver selvfølgelig ikke negative ting i teksten, det jeg mener med ældre, er ikke så meget med hensyn til alder (det er jo bare et tal), det er mere myntet på hvor gamle de ser ud, så du har helt ret, om de er 7 - 10 år ældre, behøver ikke at betyde noget, og selvfølgelig uanset hvad, så skriver man et pænt nej tak brev, hvis man ikke er interesseret, sådan har jeg det også. Men det er egentlig lidt af en paradoks, for man kan jo være ligeglad, da man jo netop ikke er interesseret i dem, men som du også er inde på, man skal sgu opføre sig ordentlig, de har jo brugt tid og tanker på at skrive til en, så det mindste man SKAL gøre, er at sende dem et pænt svar.

 

Godt at det er fesset ind: intet negativ, ingen skabelon hvor hun skal passe ned i, og det med alder er kun et tal.

Og et pænt takkebrev - det er en simpel menneskelig pligt.

 

Med hensyn til profilteksten, er jeg ikke blevet så meget klogere, kan ikke lige se hvordan jeg skulle kunne skrive en tekst for andre (ekskonen (og ja vi er på talefod)), eller hvordan mine børn skulle kunne skrive en tekst for mig, de vil selvfølgelig kunne give mig inspiration til hvad der skal stå, men de, som jeg ser det, ville ikke kunne skrive en tekst jeg kan bruge, da de jo ikke ved nøjagtig hvad jeg søger. Men ud fra det du skriver og det jeg skriver, kan jeg regne ud at din profiltekst må være milevidt fra min

 

Selvfølgelig skal du ikke skrive din kones profil, det jeg prøvede at fortælle dig er at de mennesker der er tæt på dig også kan komme med særdeles gode input - de kender dig, og et input fra flere sammen med dit eget, kunne måske ende som en ”fed” profiltekst”

 

Men ud fra det du skriver og det jeg skriver, kan jeg regne ud at din profiltekst må være milevidt fra min

 

Vi er 2 helt forskellige personer, så de er helt sikkert forskellige.

 

Ja, - ingen svar :???:  - kun flere spørgsmål :?:  :?:  og hvorfor????  - alle de ting du går og grubler over og de mange spørgsmål du har - der ligger alle svarene ”inde i dig selv” - de skal bare graves frem!!

 

Du skal også lige vide at du også har "rykket dig meget" i dine seneste skriv, og det er jo slet ikke så værst :)

 

Jeg skal nok svare på den PM du sendte :wink: 

 

En gang i næste uge sender jeg en beretning om mine gode erfaringer med Parship.- for det kan nemlig også være en oplagt mulighed for dig.

 

- - så på med vanten og skynd dig langsomt.

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jydekrebs.

Jeg genkender din problematik.

Jeg har haft rimelig succes på Tinder.

Det er gratis hurtigt og overfladisk.

Har dyrket sex med 2 ud af de første 4 piger jeg mødte.

Der er nogle få "professionelle" på sitet.

Jeg synes egentlig at det er spændingen lidt at man skal arbejde lidt for at få pigen i kanen.

Nogle gange er første date bare helt stille og fredelig men så kan man jo skrue op for SMS-charmen og invitere dem hjem på anden date. .... ;-)

Jeg har i øvrigt været i Jylland siden i går så hvis nogen kan anbefale noget i Randers området er I velkomne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS jeg læste forleden at 75% af pigerne håber på sex på første date. ... så prøv at fornemme stemningen.

Tænk på at hun har stået foran spejlet en times tid og gjort sig lækker.

Hun vil også gerne have succes ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man skal vælge dating-site efter hvad man søger. Hvis man er ude efter sex, er det f.eks. ikke dating.dk, man primært skal gå efter, og omvendt skal man ikke bruge scor.dk hvis man er ude efter en kæreste. Scor.dk har heller aldrig lagt skjul på, at deres niche primært er folk, der søger sex.

Jeg har selv prøvet at søge efter en (eller flere) bolleveninder på scor.dk for nogle år siden, og det lykkedes faktisk også at finde en, der viste sig at passe lige til mig. Men det tog noget tid og masser af tålmodighed. Det scor.dk ikke fortæller, er at der er langt flere mænd end kvinder. En del af de mænd (og nogle af kvinderne) er idioter, der ikke forstår et nej, har en intetsigende profiltekst, kun billeder af deres pik, og spammer pigerne med "skal vi bolle" beskeder. Det gør, at mange af kvinderne er ret krigeriske, og som nævnt enten slet ikke svarer eller svarer meget ubehøvlet og fjendtligt, også selv om man skriver pænt til dem, så man undrer sig over at de overhovedet har en profil. Det må man bare tage med, og så videre til den næste. Hende det lykkedes mig at slå kløerne i, var helt ny på scor.dk, og havde derfor ikke nået at blive træt af det.

Jeg blev dog aldrig dus med forummet derinde. Jeg synes det virker som en lille, meget indspist klub, hvor det er svært for nye at komme ind.

Kig også på sexdating.dk og victoria-milan.dk, hvis det er sex, du søger.

Jeg har da engang fundet en skøn kæreste på scor... Og masser af andre gode oplevelser nåede jeg også... Men ja jeg kunne da godt fornemme , at ud af de mange mange breve jeg fik, at der både var desperate og seriøst desperate i mellem ... Min profil beskrev meget tydeligt hvad jeg ville have; en stor muskuløs , gerne tatoveret mand, frisk, sød og fræk, til sex og IKKE andet. Havde ansigst billede og fuld kropsbillede på selv og svarede aldrig på de der ikke havde. Skrev meget tydeligt omkring alt og det gav gode resultater som sagt.

Jeg tænker, at i mænd skal hvile i jer selv, beskrive kort og kontant hvad i søger, men lad også sindet stå åbent. Det er jo ikke altid at det lige svinger til at starte med, men vi mennesker ( også kvinder hihi) har jo mange sider og hvis man giver sig tid, så kan det jo vise sig at være den rigtige smil.

Stort juleknus og glædelig jul fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Havde ansigst billede og fuld kropsbillede på selv og svarede aldrig på de der ikke havde.

 

Ja, det har jo undret mig lidt, at pigerne er noget mere fremme i skoene mht. ansigtsbilleder - og ofte flotte billeder i det hele taget, hvorimod mændene ofte er mere tilbageholdne. Men 100% hvis man som mand vil have succes og mange henvendelser på dating - så er det på med et godt ansigts- og evt. kropsfoto.

 

På sugardating har jeg heller ikke profilbillede på, men kun private billeder, som pigerne så skal anmode om at se, hvis jeg ikke på forhånd lukker op. Det har den fordel at jeg selv vælger hvilke få piger, der må se mit ansigt og ikke 117 uvedkommende. Men også på sugardating undrer det at så mange piger har ansigtsbilleder på - men jeg kigger nu mest på.

 

1. geografi - bor hun indenfor rimelig køreafstand

2. højde/vægt

3. beskrivelse

4. billede - evt. efter anmodning

 

Havde en rigtig god sugardate med en pige, som ikke havde ansigtsbillede på og på de billeder jeg fik se efter anmodning lavede hun trutmund, så hun faktisk så ældre ud end hun var - så jeg var lidt skeptisk - og hun boede også længere væk end angivet for at sløre sin identitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...